Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Hopelijk is het niets ernstigs.
?
maar ik weet dat er nog andere dingen zijn om te proberen en dat gaan we ook doen maar ik blijf het wel in het belang van maik doen als het niet meer gaat dan is de keuze snel gemaakt.

IngLio schreef:Arme Maiki, arme Thirza!
In welke voet zit het?
Wat wordt de behandeling?
Littleghoul schreef:Jeetje.. dat klicht niet fijn...
Ja ik klinkt misschien beetje dom, maar wat houdt een hoefcatrol nou precies in? Wat is het precies?
En is er iets aan te doen?
Ik vind het echt onwijs rot voor je!
Ik blijf duimen!!
Thirza schreef:
linksvoor zit het iet wat kleinere steile hoefje
op de foto's was te zien dat ze het al jaren had maar maik heeft er last van sinds dat de hoefsmid met dat beentje heeft zitten klooien daar door is ze het anders gaan belasten en dat is dus fout geweest.
ik kan die man wel wat aandoen![]()
Daar was ik niks op te zien en ze is toen klinisch en rontgenologisch gekeurd :S De foto's heb ik helaas niet, maar heb ze toendertijd wel samen met de arts bekeken :S
Thirza schreef:[op de foto's was te zien dat ze het al jaren had maar maik heeft er last van sinds dat de hoefsmid met dat beentje heeft zitten klooien
[/quote]
Thirza schreef:nou ik heb de uitslag...
het is niet goed... ze heeft hoefcatrol tussen de 3e en 4e graad (4 is het slechtst).
ze staat nu weer fijn in haar eigen box.
Maik heeft zich keurig gedragen en liet alles fijn toe, ze liep trouwens tijdens het longeren daar zoveel beter dan vorige week ze sprong nog maar nauwelijks over achter. Bij de eerste verdoving liep ze eigenlijk al veel beter dan daarvoor dus dat was ook vrij snel gelukkig.
ik voel me nu wel ergmaar ik weet dat er nog andere dingen zijn om te proberen en dat gaan we ook doen maar ik blijf het wel in het belang van maik doen als het niet meer gaat dan is de keuze snel gemaakt.
Ik hoop dat je een behandeling vindt die bij haar aanslaat. Succes