Penny meisje!!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

miss_vicious

Re: Penny meisje!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 11:53

Ach, de eigenaresse rijd zelf Saint Georges en is er dus vaak niet (als ze op concour is) en haar mama is een lieve mevrouw Ach gut zij hadden het ook graag anders gewilt.Maar ja, wat kan je doen? Er zijn daar nog jonge kinderen die al serieus aan het rijden zijn en niet meer "penny"zijn.Zoals ik al zei ze zijn nog jong,maar dat zijn we allemaal geweest Knipoog .Als je er 1 wegstuurt kan ze gaan klagen dat de rest niet weggestuurd word.
Ik weet 1 ding : Als ze nog 1 keer een milky way aan mijn paadje voert Whoosh!

Elinaa

Re: bah, buik vol van pennymeisje....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 12:22

dromen mag...maar die banketstaaf kan ik ook niet tegen. en als er zo'n kind mij een meil had gestuurd met allerlei gescheld en gedreig dan zogde ik er wel voor dat dat nietweer gebride...ff zorgen dat je samen ergens zit waarze niet weg kan ofzo }>

Hester

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 12:29

Ik ben nou eigelijk wel nieuwsgierig naar wat ze precies in 't eerste mailtje schreef?

Vooral lijkt 't me 'n spannend verhaal hoe ze erachter kwam dat jij zo over haar liep te roddelen Haha! .

Hoe komt ze aan je email adres?

ZipNRascal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 12:50

ik heb het probleem wat pennymeisjes heet ook ja Boos!

eerst heb ik 5 jaar lang, 2 pony'tjes hier in de buurt verzorgd (die dochters van die mensen waren al het huis uit dus ik kon doen en laten wat ik wilde, wat uiteraard erg fijn was) maar er zijn al uiteraard altijd meiden die jaloers zijn.
dan stonden ze weer aan het hek de pony's te roepen terwijl ik ze al aan het verzorgen was, zijn een paar weken achter elkaar bijna elke dag langs gekomen om te zeuren om ze te verzorgen, terwijl ik al een paar keer nee had gezegd, en de eigenaar er ook al verschillende keren bij gehaald had.
En daarna kwamen ze ze telkens wortels voeren terwijl er 2 koeiegrote borden aan het hek hangen waarop staat NIET VOEREN!!!

zo irritant!

Nu heb ik mijn 2-jarige paardje sinds een maand op stal staan, vanwege het feit dat hij gecastreerd werd (eerst stond hij in de loopstal bij een boer). Hebben mijn ouders en ik besloten dat we hem alvast op stal laten staan, ging ik er net heen, staat er ook een of ander pennymeisje aan de stal hem wortels te geven en begint te vragen om hem te verzorgen, en ze hield maar niet op met zeuren Boos!

ik rij op een westernstal, en daar staat Rascal dus ook, dus ik concludeer bij deze dat er zelfs al westernpenny's rondlopen!

zo, dat moest ik ook even kwijt!

machonoekie

Ook hier 'lieve' kleine pennymeisjes!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 12:51

Het is nou zo'n vreselijk uitgekauwt onderwerp, maar goed ik moest er ook aan geloven.

De kleindochter van de pensioneigenaar geeft wel eens les aan beginnertjes.
Dat meisje loopt vaak weg bij die kinderen, lekker verantwoordelijk.
Een van die meisjes liet haar pony los om een ander meisje te helpen en ik stond daar te kijken.
Ik zeg zou jij die pony niet even vasthouden?
Dus zij pakt die pony om hem vervolgens weer los te laten en naar haar vriendin te lopen.
Loopt die pony weg, staat ze daar te schreeuwen op dat beest.
Kom terug stom beest!!!
Dus ik pak die pony en zeg tegen haar dat ze hem vast moet houden tot haar instructrice terug is.
Zegt ze ja maar dat stomme beest blijft niet staan!
Mijn reactie daarop was ja wie is hier nou stom?! Stoom uit je oren
Jij laat die pony los, vind je het gek dat ie niet blijft staan?!
Vervolgens begint dat kind vol gas te janken Verward

Een paar weken daarop moest ik voor die kleindochter haar les invallen.
Komt er een meisje (13) naar me toe gelopen.
Moet jij lesgeven vraagt ze, dus ik zeg ja.
Ow, mag ik dan in buitenbak achter rijden, want ik wil springen.
Ik zeg sorry maar dat gaat niet, want die andere bak is een en al modder en je weet dat er altij les is op dit tijdstip.
Dus ik met al die kinderen naar de bak en ze netjes in een rij opgesteld om ze te helpen met opstijgen.
Staat er midden in de bak een hindernis Verward
Dus ik doe alsof ik gek ben en loop naar haar stal toe om te vragen of zij die hindernis daar heeft neergezet en of ze die wilt verwijderen.
Zegt ze nee, wantr ik ga daar nu springen, dus ik zucht en zeg oke dan ruim ik hem voor deze ene keer op, maar de volgende keer doe je het zelf.
Zitten net al die kinderen op hun paard, komt ze aangestampt met haar pony achter zich aanslepend.
Of ik wel goed bij mijn hoofd ben dat ik die hindernis heb opgeruimt.
Begint ze op me te schelden en te tieren, of ik mijn grote bek wil houden, want anders...
Sorry hoor, maar ik heb haar gezegd dat ze zelf niet zo'n grote mond moet hebben aangezien ik wat ouder ben als dat zij is.

Pennies Hamer

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 13:49

Het kan zijn dat de reacties nu aardig door elkaar staan, ik heb namelijk wat zitten knutselen en nu staan de reacties uit VIER Wow! pennymeisjestopics bij elkaar Haha!
Vier topics over hetzelfde is wat veel van het goede Knipoog
De andere topics zijn dus vrijwel leeg, ik gooi deze nu naar de mesthoop Lachen

Anders_Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 15:21

Haha Haha! Echt penny Haha!

Je woont trouwens dicht bij me Haha! Ik in elburg.

bogie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 16:07

Ik zoek een verzorgster voor mijn schat als ik verhuisd ben. Dus ik actief een berichtje opgehangen in de plaatselijke supermarkt met de tekst:

Omdat ik binnenkort naar hier verhuis ben ik op zoek naar een verzorger voor mjin paard.

Wat zoek ik:
- Een verantwoordelijke ruiter die niet bang is uitgevallen.
- Iemand 18+ omdat ik nog niet precies weet waar ze komt te staan en je dus wellicht op eigen vervoer moet komen omdat het met de fiets niet te doen is.
- Iemand die 3 keer per week wil komen, 2 dagen door de weeks 1 keer in het weekend.
- Iemand die niet alleen komt rijden maar ook het poetsen en vertroetelen op zich neemt.

Wat kan je verwachten:
- Je mag rijden (eerste paar keer onder mijn toezicht) omdat ze nog wel eens schrikkerig is.
- Een fijn (soms schrikkerig) paard maar wat superlief is als ze je eenmaal kent.
- Lessen nemen kan in overleg.
- Mocht je wedstrijd ambities hebben is daar altijd over te praten.

Dit is het mailtje dat ik krijg:
Citaat:
Hoi ik ben ****** en ik ben 13 jaar. Ik heb 3 jaar rij ervaring en heb 2 jaar paarden verzorgt ik heb van lieve tot onuitstaanbare paarden en ponys in gereden dus best veel ruiterervaring.

Ik ga jouw paard echt goed opvoeden en rijd haar zo naar de Z toe.

Nou ik had zoiets van Hamer mijn paard is goed opgevoed.
Je bent pas 13, en wedstrijden zijn in overleg.

Maar met 3 jaar rijervaring en dan al vele pony's ingereden komt toch ook wel erg penny over op mij.

Sorry moest het toch echt even kwijt hoor.

Maya1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 16:33

T is misschien een beetje een rare vraag, maar wat zijn penny-meisjes?? Bloos
En ff voor de duidelijkheid: jij reed en zij wilde op jou paard rijden? Verward Nogal raar....
X maya

Maya1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 16:52

aha...Ik heb nu alle verhaaltjes zo s n beetje gelezen (sorry had ik eerst nog niet gedaan!) en ik heb zo'n vermoeden dat ik weet wat pennymeisjes zijn!
Een 'vriendin'van mij beweerde eerst dat ze door een park heen liep en dat er toen iemand, die aan het paardrijden was op een arabier hengst , aan haar had gevraagd of ze een stukje op hem wilde rijden Verward (alsof een totale vreemde aan je gaat vragen of je even op zn paard wilt rijden!!!!) en haar vader kende iemand die weer iemand kende die iemand kende die weer iemand kende enz. die een paard had op onze manege, beweerde ze dat de eigenaar van het paard aan haar had gevraagd of ze erop wilde rijden, terwijl ze die eigenaar nog nooit had gezien!!!

je hebt echt geen leven als je foto's gaat kopieren en vervolgens gaat vertellen dat t jou paard is (zie verhaal miss_vicious)
En Bogie groot gelijk hoor, jou reactie! Ik heb 5 jaar verzorgd en 7 jaar gereden en ik leer nu nog steeds elke keer weer wat bij! Wat denkt ze wel niet dat je jou paard moet opvoeden!! Echt idioot!

Sorry, moest t ff kwijt, kan me zo ergeren aan zulke mensen! Stoom uit je oren
X Maya

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 17:26

*proest* moet hier stiekem toch wel beetje hard om lachen eigenlijk.

Heb het op onze manege ook wel vaak gezien.. Van die meisjes die dan lopen beweren dat ze die en die gereden hebben (paarden waar zelfs de meest ervaren ruiters last mee hebben en ik zelf niet eens op durf te stappen) en dat die dan helemaal niet moeilijk deden.. Ja ja..

nnatasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 22:33

ach ja hoe zielig ben je als kind van een paar jaar oud die dolgraag een eigen pony zou willen hebben , die misschien nog net het geluk hebben om 1 uur per week rond te mogen rijden in een manege les , die dolgraag elke dag tussen de paarden zouden vertoeven en die keer op keer een verzorgpony trachten te krijgen , zich door onzekerheid steeds ietsjes beter voor gaan doen in de hoop dat het deze keer dan toch raak is .. niet durven zeggen dat ze nog maar 1 jaartje manegelessen krijgen .. want dan mogen ze zeker niet verzorgen en dat willen ze nou juist zo graag .. en als de moed dan opgegeven is .. komen ze een foto tegen fantaseren hierin een wereld die ze wat graag zouden willen hebben , fantaseren over een eigen paardje of pony , bedenken een naam en dromen nachten weg over hoe ze in galop de bossen doorrijden , hun samen .. tegen de wereld ... zij en haar paard , haar geluk .. haar droom ..

en dan .. heb je altijd nog mensen die dat niet kunnen begrijpen , die laaghartig over ze gaan spreken als zijnde " pennymeisjes" die zich haast te goed lijken te voelen om gestoord te worden door zo'n kind wat niet eens een eigen paard heeft en er dan maar eentje verzint ..

met die pennymeisjes komt het uiteindelijk wel goed hoor ,maar met de kortzichtigheid van sommige mensen is het slechter gesteld

Renske_W

Re: Ook hier een pennymeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 14:49

Miss_Montana schreef:
KindnessM schreef:

En wat die stenen betreft, reken maar dat ik laaiend was, jeetje herkende me zowat niet terug zeg, stond toen echt te kijken van mezelf!

Enne ze had een paarse rijbroek, haha

wat is er mis met die paarse rijbroek!! me dochter heeft toevallig ook een paarse EN een rose Haha!
en die is idd zwaar penny, maar ja wel een lieve uiteraad Bloos

Ik heb ook een paarse rijbroek en dan ook nog eens echt paars ook!
En nee ik ben geen penny. Ik heb die broek bij een andere rijbroek gekregen. Lachen en hij zit echt super! Dus ik denk niet dat je aan de kleur rijbroek kan zien of iemand penny is of niet. Lachen
[/quote]
[/quote]
[/quote]

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 16:00

nnatasja schreef:
met die pennymeisjes komt het uiteindelijk wel goed hoor ,maar met de kortzichtigheid van sommige mensen is het slechter gesteld

Iedereen is wel penny geweest, maar ik weet wel dat ik niet zomaar vroeg of ik op een paard mocht rijden, laat staan hem aanraken.
Juist doordat ik luisterde naar wat mensen zeiden had ik wel een verzorgpony, en mocht ik wel op paarden van een ander rijden.

Zo kan het ook. Die kinderen van tegenwoordig zijn brutaal bij het leven, en tot in de grond verwend. Niet de kinderen zijn het probleem, maar de ouders! Boos!
Maar klagen over het gedrag van de kinderen mag best. Want als er zoiets met zo'n kind gebeurt, wie is er dan verantwoordelijk? Juist, de eigenaar van het paard Boos!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 17:45

Och jee.............. Clown
Ik wordt al bang nu............... Nagelbijten / Gniffelen Dan kan ik ze ook tegen komen nu........ Nagelbijten / Gniffelen

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 21:52

je had haar op dat arabiertje moeten zetten Extreme duivel

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 22:03

Citaat:
Maar met 3 jaar rijervaring en dan al vele pony's ingereden komt toch ook wel erg penny over op mij

ik wil niet dwars doen maar ik rijd nog maar 2 jaar en ik ben bezig om 2 paarden in te rijden Knipoog (en ik ben 14)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 12:48

@Esmeralda: wat is er mis met die paarse rijbroek!! me dochter heeft toevallig ook een paarse EN een rose
en die is idd zwaar penny, maar ja wel een lieve uiteraad

Ik heb niets tegen de paarse rijbroek Haha!. Ik heb er vroeger ook een paar gehad en vind het veel leuker dan die standaart beige/zwart Lachen Het ging over mijn eerste bericht of ze dat kind een klap voor haar kop had verkocht Tong uitsteken

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 13:00

Nou! stenen gooien! Verward raar

natuurlijk, ik was vroeger een pennymeisje, ik was helemaal gek van paarden, heel mijn kamer lag vol met paardenspulletjes, pennyblaadjes, en mijn droome en eign paard (nu nog steeds) elk paard met lange manen, sokken, wit of zwart, of een arabier, was prachtig! en elk klein shetlandertje was schattig, ik had nog net geen paardenkamer, ik was hét pennymeisje, ik hiel van vlechtjes maken in manen en staarten en van paarden knuffelen, al dan niet erop rijden, ik droomde van een paard en liep altijd te fantaseren hoe het zou zijn als ik een paard had, hoe ik door de bossen zou rennen...(dat laatste doe ik nu nog steeds Bloos Tong uitsteken ), maar ik durfde ook niet te vragen of ik op een paard van iemand mocht rijden, nu nog steeds niet trouwens Bloos I

Alles beter dan dat debiele pennymeisje van onze manege, ze heeft aantal keren van haar ouders op dr kop gekregen, van mijn ouders, van de manegehouder, van een instructeur, ze is door andere mensen al flink op dr kop getikt en nog gaat ze door (ze scheld ieder kind uit, doet alsof ze het beter weet, bemoeit zich overal mee, zit te zeuren dat ze 6 paarden heeft maar loopt de hele woensdag op de manege rond te slenteren met dr vriendinnen)

Maar lekekr off-topic: ik vind dus wel dat ze wat minder brutaal mogen zijn ja, natuurlijk, af en toe is het wel leuk, zelfs een keer een penny-jongetje ontmoet, die zat helemaal te zeggen dat ik een geweldig mooi paard had, en dat hij er ook een zou krijgen Haha! zo'n klein jochie, dat is wel schattig. Loop ik ook zo met chesnesy, loopt een meisje zo met haar vader en begint meteen tegen haar vader over paarden te praten, naar chesney te kijken Vork ik had niet gezegd van wil je m effe aaien, maar bijna wel gedaan Haha!

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 13:06

khorizon schreef:
Inderdaad een belachelijk kind.

Vorig jaar zocht ik een verzorgster voor mijn ruin van 1.83m. Kreeg ik een mailtje van een meisje van 11 jaar. Ze wou mijn paard verzorgen en reed al 9 jaar en Z-dressuur. Tuurlijk iemand van 11. Toen ik melde dat ze te jong was werd ik in een volgend mailtje voor van alles en nog wat uitgemaakt. En ze wist welk paard van mij was en zou hem gewoon gaan verzorgen als ik er niet was. want ik zou slecht voor mijn paard zorgen. Ik heb er verder niet op gereageerd. Bij ons op stal wordt er goed op de paarden gelet en ik wist dat er niks kon gebeuren. Mijn paard zou haar ook niet toestaan zijn stal in te komen. Hij is voor ik hem kocht mishandeld en accepteerd geen vreemden die hem willen aanraken.

Ik heb nog een hele tijd mailtjes gekregen met de nodige scheldwoorden erin.

Nou! dat slaat helemaal nergens op! enkele uitzondering van meisjes van 11 zijn misschien 1.65 en niet hoger (zoals ik, ik was zo'n uitschieter) Maar dat zijn dus meisjes die niet snappen hoe je met paarden om moet gaan, echt dom Hamer triest...erg triest hoe sommige mensen kunnen zijn. Ik heb engele keren geprobeerd, maar ikw as ook te jong, maar wat dee ik: ow..jammer, naja, volgende keer beter! Haha! ik ging de eigenaresse niet uitschelden voor alles en nog wat, ik zou ook zo voorzichtig mogelijk met mijn paard oen

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 13:11

miss_vicious schreef:
Hey iedereen,sorry dat ik hier mijn verhaal kom doen..maar ik moet het toch echt ff ergens kwijt Ja

Bij mij op stal is er een meisje (van een jaar of 11..kan 10 zijn maar dat betwijfel ik)in ieder geval ,zij had een hele leuke pony die echt alles kon wat een pony kan doen (natuurlijk geen pirouttes enzow Knipoog ) en ze had em ook nog is gekocht voor heel weinig geld.Nu heeft een vriendinnetje van haar (zelf 13) een zwart jong paardje gekocht..vond ik op zich onverantwoord maar dat meisje is echt serieus met rijden bezig en kan het eigenlijk heel goed.Ja ok , ze wou hem toen ze hem kocht nog hengst houden en zelfs black beauty noemen..en ja soms is ze er te zacht mee,maar da's de leeftijd he Haha! we zijn allemaal zo jong geweest.In ieder geval nu heeft die snotaap (meisje van 11) haar pony verkocht en een superjong paardje gekocht (6 jaar, maar hij heeft nooit iets anders gedaan dan op de wei gestaan..juist zadelmak dus van karakter jong) gewoon omdat haar vriendin een paard kocht.Nu dit paardje is ook vrij goedkoop geweest en eigenlijk maar juist paard ,dus eerder pony als je hem ziet maar daar gaat het ni om.Het feit is dat meisje kan totaal niet rijden,is altijd heel bruut met het paard..rijd er ook niet graag op (want ja zij wou een zwart Z paard en dacht waarschijnlijk ik train dat beesie wel is ff op..maar zo simpel is het ni he).Ze laat hem gewoon los staan (in een gang met de deur naar buiten open..dus als er iets gebeurt zou het paardje gewoon weg zijn)Ze jaagt hem constant op en rijd er nu nog maar amper mee (omdat hij niet loopt zoals ze wil)

Nu das allemaal al erg maar nu komt het.Ze zit constant te zeggen dat ik niet kan rijden,eigenlijk tegen iedereen.Ze gaat de piste binnen en begint aan andermans teugels te trekke om te laten zien hoe je echt rijd ..(volgens haar dan).Ze laat mijn paard constant verschieten (terwijl ze goed genoeg weet dat die gevoelig ervoor is..heb haar al veel gezegt dat ze niet zo moet komen aanrennen en roepen als ik aan het rijden ben ..maar ze luistert niet).Ze zit constant verhalen rond te vertellen dat ze een hengst van 13500 euro gaat kopen.Ok das lachen int begin maar na een tijd is dat echt vermoeient.Het ergste vind ik dat ze constant doet of ze het beter weet (zij zal alle paarden wel is temmen) mij ook stoort en dan zelf zo omgaat met haar beestje.
Ze gaat er nog amper naar toe,en als ze komt jaagt ze hem op en komt ze gewoon kritiek geven op iedereen.

Wat moet ik doen? Hamer en heb ik nu te maken met een penny?

(sorry moest me echt van het hart)

Wat je moet doen: dat mens een keer duidelijk maken dat ze zich met haar egen moet bemoeien en desnoods verrot meppen (haha..aag, nee, dat nou ook weer niet) amar echt de wind van voren geven. En voglensmij is dit echt een penny, bemoeiallen en betweters Hamer vooral dat ze nog eens aan andermans teugels gaat trekken ook...ook zo triest Verdrietig

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 13:13

inowa schreef:
hmmm,zoals ik het hier hoor krijg ik er ook last van.
ik ben nu een kersverse pony eigenaar.
ze gaat straks met een 2 jarige en een jaarling op de wei.
denk dat ik dan wel meisjes uit de wei moet jagen.
(hoop het toch niet)
maarja.
ik had laatst ook een discussie met een penny meisje.
ze stond in de verte te kijken naar mij toen ik een hengst in de wei liet.
zegt ze opeens tegen mij dat ze die merrie mooi vond en dat die merrie mooie lange manen had.(was dus een hengst maarja)
ook zei ze dat ze wel zag hoe oud hij was,namelijk 4 jaar.
behoorlijke compliment want hij is bijna 10 jaar.
ik dus vertellen dat het een hengst van bijna 10 is.
maar ze wist het beter.
ik verzorg die pony,s al bijna 2 jaar.

ja! ook zo dom! Frusty om je aan te ergeren, dat ze dat trouwens durven he! egt onbegrijpelijk je ziet echt niet zo makkelijk aan een paard hoe oud het is...maar toch...

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 13:20

nnatasja schreef:
ach ja hoe zielig ben je als kind van een paar jaar oud die dolgraag een eigen pony zou willen hebben , die misschien nog net het geluk hebben om 1 uur per week rond te mogen rijden in een manege les , die dolgraag elke dag tussen de paarden zouden vertoeven en die keer op keer een verzorgpony trachten te krijgen , zich door onzekerheid steeds ietsjes beter voor gaan doen in de hoop dat het deze keer dan toch raak is .. niet durven zeggen dat ze nog maar 1 jaartje manegelessen krijgen .. want dan mogen ze zeker niet verzorgen en dat willen ze nou juist zo graag .. en als de moed dan opgegeven is .. komen ze een foto tegen fantaseren hierin een wereld die ze wat graag zouden willen hebben , fantaseren over een eigen paardje of pony , bedenken een naam en dromen nachten weg over hoe ze in galop de bossen doorrijden , hun samen .. tegen de wereld ... zij en haar paard , haar geluk .. haar droom ..

Helemaal herkenbaar in mij Bloos:o:o:o beetje kinderachtig misschien, maar okey
Tong uitsteken had ik vroeger ook, ik maar zeuren om een verzorgpony, maar nee Verdrietig ik zat half huilend aan tafel, maar nu ik TWEE verzorgpony's hebt droom ik er nog over Haha! Bloos (niet dat ik bij elk plaatje een naam verzin, ik verzin de paarden lekker in mijn hoofd) lekker kneus maar oke Tong uitsteken Haha! dat is eignelijk het enige penny-achtige nog aan mij Knipoog

nnatasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 15:11

maar sommige zullen gewoon nooit die verzorgpony krijgen .. mogen ze brutaal zijn maar het zijn en blijven kinderen en als ik sommige uitspraken hier zie .. nou nee dat vind ik gewoon not done als je het over kinderen hebt.

Tuurlijk gaan sommige dingen te ver maar op bokt word er al een topic gestart als iemand informeerd of ze een pony mogen verzorgen .. het lijkt de laatste mode wel .. je moet haast wel een penny verhaaltje of 3 kunnen vertellen om erbij te horen en dan telkens weer tig reacties van " ohhh wat een penny he .. zucht "

Ik vind het gewoon wat laag om zo over kinderen te praten van amper 10 jaar oud , laat die kids lekker in hun fantasie wereldje leven later kunnen ze dat niet meer en voor nu is het alles wat ze hebben.

( heel herkenbaar inderdaad , hoe vaak ik mezelf wel niet de wildste zwarte hengsten , uiteraard allemaal met de naam black beauty , heb zien temmen .. oef en dan had ik zelf een prachtig arabiertje dus sja .. fantasie blijft gewoon leuk ! Knipoog )

karton

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 19:30

Haha, en ik maar denken dat ik een erge penny ben..
Ik ging ook wel eens naar een pony hier in de buurt, maar ik heb nooit durven vragen om hem te verzorgen (het was een belgisch trekpaard, maar ach Tong uitsteken )

Laatst reed ik ook naar mijn vriendin toe, te paard, komen er 2 meisjes aangerend : ' MEISJE.. MEISJE.. HALLO'
Dus ik keek om van.. Heh Clown
Komen ze naar me toe, om te vragen of ze mijn pony mogen aaien.. Nouja, oke, doe maar.. En hoe die heette, en hoelang ik reed. En op welke manege zij reden.. Erg interessant, maar ik vond het wel lief.
Maar ik moest dus naar mijn vriendin, dus ik stapte verder.. Hebben ze zeker nog een kwartier achter me aan gelopen.. Meisje, waar ga je heen.. Meisje, heeft je vriendin een paard.. Meisje, je paard poept..
Toen had ik er wel genoeg van.. Maar ik heb nog nooit echt brutale meisjes mee gemaakt Haha!