mijn liefe paarden..

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lOves_AnnOuk

Re: mijn liefe paarden..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 15:09

Ellende schreef:
MSN taal is absoluut niet toegestaan op Bokt (behalve misschien op 1 april), het maximumformaat van foto's is 640 bij 480 pixels, ik heb de te grote foto's in links veranderd. Bovendien zijn dit soort nutteloze polls niet uhm... nuttig en heb ik hem dus verwijderd. Én ik heb je topic verplaatst naar ITP.

Srriej maar ik vind het wel onbeschoft..
Zomaar even te zeggen.. die poll sjaat nergens op dus ik verwijder het maar even.. Misschien vind iemand anders het wel leuk om dat even te doen.. !! Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 15:38

ZOu maar een beetje opassen voor je woorden lOves_AnnOuk denk niet dat mensen op dit soort commentaar zitten te wachten Doei! een beetje orde op een forum kan geen kwaad.

lOves_AnnOuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 16:02

Chiqa schreef:
ZOu maar een beetje opassen voor je woorden lOves_AnnOuk denk niet dat mensen op dit soort commentaar zitten te wachten Doei! een beetje orde op een forum kan geen kwaad.

srriej.. Bloos maah je maakt zo'n onderwerp.. van je paarden en dan willen andere mensen het nog even naar hun zin maken,, maar ik vind zo'n poll wel grappig.

miranda1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 17:00

hey,

je mag niet overal zomaar itp fotos neerzetten.. haw. betekend horses at work. dus hoor je daar foto´s te plaatsen van paarden of pony<s die aan het rijden zijn of longeren of iets wat in die trend valt.

die foto´s van jou zijn alleen maar in het wei waar ze niks doen dus horen ze volgens de regels van bokt thuis bij het itp. betekend in the picture.

en je hoeft niet zo onbeschoft te antwoorden.

een topic hoort in het juiste topic thuis dus geef ik dat aan. staat ook in de regels van bokt. dat je dat aan moet geven.

slaatze

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 17:11

lOves_AnnOuk schreef:
Ellende schreef:
MSN taal is absoluut niet toegestaan op Bokt (behalve misschien op 1 april), het maximumformaat van foto's is 640 bij 480 pixels, ik heb de te grote foto's in links veranderd. Bovendien zijn dit soort nutteloze polls niet uhm... nuttig en heb ik hem dus verwijderd. Én ik heb je topic verplaatst naar ITP.

Srriej maar ik vind het wel onbeschoft..
Zomaar even te zeggen.. die poll sjaat nergens op dus ik verwijder het maar even.. Misschien vind iemand anders het wel leuk om dat even te doen.. !! Boos!

Ik moet zeggen dat je wel erg brutaal bent tegen een Mod, als jij gewoon de regels zou lezen en die ook zou naleven had dit niet eens gebeurd.

De foto's zijn leuk, beetje jammer van jouw verdere gedrag.

lOves_AnnOuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 18:23

miranda1983 schreef:
hey,

je mag niet overal zomaar itp fotos neerzetten.. haw. betekend horses at work. dus hoor je daar foto´s te plaatsen van paarden of pony<s die aan het rijden zijn of longeren of iets wat in die trend valt.

die foto´s van jou zijn alleen maar in het wei waar ze niks doen dus horen ze volgens de regels van bokt thuis bij het itp. betekend in the picture.

en je hoeft niet zo onbeschoft te antwoorden.

een topic hoort in het juiste topic thuis dus geef ik dat aan. staat ook in de regels van bokt. dat je dat aan moet geven.

Okeej maar zou jij het wel leuk vinden dan als het helemaal veranderd word.. ?? Ik vin het gewoon niet kunnen.. iemand maakt er iets leuks van en de ander verpest het gewoon.

miranda1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 18:48

ik heb niks verandert. ik heb alleen gevraagd of jou topic in het goede forum geplaatst kon worden. maar msn taal is hier ook tegen de regels. iedereen is hier op tegen. ik gebruik het op msn wel vaak maar ik hou rekening met de mensen hier. zou jij ook moeten doen.

groetjes miranda

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 18:49

verpesten is een groot woord, ze scheppen alleen maar orde, maar als je wilt dat deze topic helemaal verdwijnd in het niets zou ik maar wat aardiger doen Vork

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 19:01

stoere hond Kwijl

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 19:40

Aan de topicstarter:
Ellende heeft niets meer of minder gedaan dan je topic aanpassen aan de regels die op Bokt gelden.
Dat heeft ze goed gedaan en ik sta hier ook voor 100% achter.
Het is niet de bedoeling om dan een grote mond open te trekken, dat wordt hier niet geaccepteerd.
Je kunt je gewoon aanpassen aan de hier geldende regels.

slaatze

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 08:50

Oscar schreef:
Aan de topicstarter:
Ellende heeft niets meer of minder gedaan dan je topic aanpassen aan de regels die op Bokt gelden.
Dat heeft ze goed gedaan en ik sta hier ook voor 100% achter.
Het is niet de bedoeling om dan een grote mond open te trekken, dat wordt hier niet geaccepteerd.
Je kunt je gewoon aanpassen aan de hier geldende regels.

Amen!!

lOves_AnnOuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-05 15:24

knolliepower schreef:
stoere hond Kwijl

Tenk you.. Tong uitsteken
Hij is ook egt heel lief..!!