Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
T@nj@ schreef:BV, ik verkoop die dingen dus mocht je IJs ooit nog eens op de trailer willen zetten en je bent bang dat hij zijn koppetje stoot![]()
![]()
Botervlieg schreef:Die heeft daar zelf een heel dikke pruik zitten, T@nj@.
T@nj@ schreef:Het stukje dat Nobless thuis wel op de trailer ging hebben ze ook laten zien, dat ging dus met een straat van hindernissen in de binnenbak maar heeft iemand gezien of tijdens dat laden thuis het tussenschot er in zat?
Viel mij nl. op dat bij MR die er niet in zat en hij kon het paard dus zo in de trailer omdraaien en vooruit er weer uitlopen i.p.v. achteruit, vaak zijn paarden ook een tikkie claustrofobisch.
T@nj@ schreef:Botervlieg schreef:Die heeft daar zelf een heel dikke pruik zitten, T@nj@.
Weet ik toch
T@nj@ schreef:Het stukje dat Nobless thuis wel op de trailer ging hebben ze ook laten zien, dat ging dus met een straat van hindernissen in de binnenbak maar heeft iemand gezien of tijdens dat laden thuis het tussenschot er in zat?
Viel mij nl. op dat bij MR die er niet in zat en hij kon het paard dus zo in de trailer omdraaien en vooruit er weer uitlopen i.p.v. achteruit, vaak zijn paarden ook een tikkie claustrofobisch.
Essie schreef:Bij Monty Roberts zat er geen tussenschot in. Hij legde uit dat je dat de eerste keer met trainen eruit haalt. De volgende dag bijvoorbeeld kun je het tussenstuk er wel in zetten en dan op dezelfde manier trainen. Dit legde ij in de show van zondag uit.
Citaat:Bij MR liep het paard er idd. zo in, alleen ook hier stond de trailer binnen en tussen hekken, ook zat het tussenschot er niet in
(ik heb eigenlijk niet goed gezien of dat in de thuis situatie ook zo was, iemand gezien of daar het tussenschot er inzat of niet?) dus helemaal onder de indruk ben ik niet.
Botervlieg schreef:Essie schreef:Bij Monty Roberts zat er geen tussenschot in. Hij legde uit dat je dat de eerste keer met trainen eruit haalt. De volgende dag bijvoorbeeld kun je het tussenstuk er wel in zetten en dan op dezelfde manier trainen. Dit legde ij in de show van zondag uit.
T@nj@ wilde weten of er
thuis
een tussenschot in zat.
T@nj@ schreef:Weinig kans ook dat hij zijn koppetje zal stoten denk ik BV
T@nj@ schreef::D Daar kan ik ook vast wel een passende oplossing voor vindenBen benieuwd hoe ze die erin hebben gekregen