Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
SharirBobby schreef:leuk!
bestaan er 2 plaatsen die zevenhuizen heetten? vlakbij capelle aan de IJssel (rotterdam) is er namelijk ook een plaats die Zevenhuizen heet. en dat is toch geen 3,5 uur rijden vanaf jou?
En dan staat hij in zo'n klein plaatsje erbij... Een heet dat... Om precies te zijn: 3 uur en 19 minuten rijden... Dabo schreef:Nu nog maar 5nachtjes slapen.... of nog 5! nachten slapen??
Het word heus wel vrijdag hoor hihihi...

.
.. Ik baal zo ontzettend he... Kijk hier al 2 weken naar uit... Het hele verhaal staat bij vraag-maar-raak... Sorry maar ik weet niet hoe ik een link moet maken
.. Ik voel me echt rot nu... Volgende afspraak is pas 2 mei.... pffffff .. Het is zo moeilijk dat het zo ver weg is... Chestnut schreef:Veel plezier morgen!
Dan vier ik Santos haar verjaardag en dat ze er een jaar is.
wkoekoek schreef:Verrek, zie dit topic nu pas. Ja, ik weet waar het is. Dit is in Een, Stal Amerika. Op het terrein zitten drie trainers: Rosalie Janssen/Luit de Vries, Sjaak Snoek en Roelof Maring. De laatste is de trainer van een van onze paarden, die daar ook staat.
Met wie heb je trouwens contact, Esther toevallig?
adnil schreef:Chestnut schreef:Veel plezier morgen!
Dan vier ik Santos haar verjaardag en dat ze er een jaar is.
Toch proficiat met Santos hoor...
!
. Chestnut schreef:Chestnut schreef:En hoe was het? Klikte het een beetje? Hopelijk is 15 april een geluksdag.
.. Hij is met buitenrijden ergens in gaan staan.. Gister was het wel balen, moet ik zeggen, maar nu heb ik zoiets van hij is het wachten waard
... We wacht dus rustig af tot 2 mei... zo rustig als ik kan haha.. Daarna hoor je het!
noukske schreef:Spotte net dit topic 'ff, wel toevallig, ik woon in Berg ( bij urmond ) dus dacht moet reageren![]()
Leuk voor je dat je een paardje krijgt, hoop dat 't klikt tussen jullie.
Waar ga je hem precies neerzetten in stein?
adnil schreef:Chestnut schreef:En hoe was het? Klikte het een beetje? Hopelijk is 15 april een geluksdag.
Post van mij van gister:
Nou heel erg balen dus.... vandaag belde diegene die hem verkoopt op... Hij is kreupel .. Ik baal zo ontzettend he... Kijk hier al 2 weken naar uit... Het hele verhaal staat bij vraag-maar-raak... Sorry maar ik weet niet hoe ik een link moet maken .. Ik voel me echt rot nu... Volgende afspraak is pas 2 mei.... pffffff .. Het is zo moeilijk dat het zo ver weg is...
Is niet erg hoor.. Hij is met buitenrijden ergens in gaan staan.. Gister was het wel balen, moet ik zeggen, maar nu heb ik zoiets van hij is het wachten waard
... We wacht dus rustig af tot 2 mei... zo rustig als ik kan haha.. Daarna hoor je het!