Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Lunatic schreef:Tja, sommige mensen kopen en verkopen het ene paard, pardon pony, na de andere....
En dan nog een pony kopen die over een paar jaar toch weer weg moet "omdat je 18 wordt" (smoes nr.1).
Vind je het raar als ik daar een beetje misselijk van wordt?
Manda"]
[quote="Lunatic schreef:Tja, sommige mensen kopen en verkopen het ene paard, pardon pony, na de andere....
En dan nog een pony kopen die over een paar jaar toch weer weg moet "omdat je 18 wordt" (smoes nr.1).
Vind je het raar als ik daar een beetje misselijk van wordt?

Nathalie schreef:Sorry maar de eerste heb ik lang gehad. Niet echt heel lang maar heb veel om hem gegeven (en doe dat nog steeds)
, ik zeg alleen maar dat het misschien wat appart over kan komen bij sommige bokkers dat je al zo snel weer dit paardje weg doet! Ik ken je voor de rest niet zo goed dus ik kan er ook niet al teveel over zegggen, alleen dat ik hoop dat je in de toekomst een paardje zal krijgen waar je wel veel en lang plezier van kan hebben
En ponyloos zijn vindt volgens mij niemand leuk die hier op bokt zit............
Jij hebt gedaan wat je goed leek, en dat had je voor je gevoel niet anders kunnen doen. Dat wil nog niet zeggen dat anderen het daar niet mee eens mogen zijn, da's hun mening en jij hebt jou mening. En daar komen dan soms reacties uit die niet leuk voor jou zijn, maar er komen ook reacties uit die weer positief zijn. Zo hou je altijd wat
En persoonlijk vond ik het erg verstandig van mijzelf dat ik Sunny heb gekocht,zo heb ik ervaring opgedaan met "Drukke" pony's en ben nu in staat (was nog wel effe wennen) Bogachka goed te berijden.