na ook paardenspullen in de Lidle in Belgie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mocca

Re: na ook paardenspullen in de Lidle in Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 15:00

Welshfanatic schreef:
Jeeetje in Belgie is echt veeeel meer!
Wrom!!! Huilen

In België is niet veel meer Knipoog Kijk maar op www.lidl.nl .
Volgende week staan er een aantal paardenartikelen, en de rest staat bij de week erna Knipoog

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 16:04

Ik ben inmiddels bij de Lidl langsgeweest Ja Als je iets wilt zou ik heel snel zijn. Vandaan ging de actie in, ik ging voor een bodywarmer en rijhandschoentjes. De bodywarmers waren al helemaal op, alleen nog 4 bodywarmers voor mannen. Handschoentjes waren er nog maar een paar. Ik heb nu een mannnebodywarmer (kan mij het wat boeien Knipoog ) en toch handschoentjes kunnen vinden Lachen

orban

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 07:33

In Belgie ging de actie toch pas vandaag in of ben ik nu fout.

Tanjake

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 07:35

Yep Orban, die gaat vandaag in

caro_vt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 10:27

Ben vanmorgen langs geweest!

De winkel ging open om 9u en ik was er om half 10.

De halsters waren al uitverkocht. (Kostte ook maar 5 euro en het is altijd fijn eentje reserve te hebben, maar dat ging dus niet door Boos! )

Van de handschoenen had ik het laatste paar! *o/*

De damesrijbroeken waren er bij ons niet wegens fabricagefouten. Dus heb ik m'n troost maar gezocht bij de zadeldekjes. Vork
Ik heb een leuke blauwe en een bruine/beige zadeldek gekocht.

Ook het spul tegen de vliegen rook me wel slecht genoeg en een zweepje extra (kostte maar 5 euro) is ook altijd mooi meegenomen.

Verder zagen de rijvestjes er wel leuk uit, maar er lagen er enkel voor mannen en kinderen.

Paardensnoepjes lagen er nog met hopen maar dat krijgt ie niet en ik kon de verleiding weerstaan om ze netjes in het rek te laten staan.

De fleecedekens zagen er echt leuk uit maar hij heeft er al 2 en dus zal ie wel toekomen.... Ach gut

Spijtig dat er bij ons geen bandages waren, anders had ik een leuk nieuw setje. Nu moet ik nog eens in de ruitersportzaak gaan zien naar bruin/beige en blauwe bandages.

Ben toch blij met m'n buit en we gaan deze namiddag ons nieuwe zadeldek inwijden. Hyper!

Als ie nog een beetje proper is neem ik misschien wel foto's.... }>

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 14:57

Ik heb een bodywarmer, 2 paar handschoenen en een fleecedeken aan de haak geslagen.
De chaps pasten niet, dus die heb ik laten liggen. Bij ons hadden ze nog behoorlijk wat, maar het zal iig niet lang geduurd hebben.

orban

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 15:47

Mijn moeder stond om 9.00 aan de deur en er was al heel veel volk. Ze heeft een rijbroek voor mij een bodywarmer voor ons Lien en nog een paar handschoenen kunnen bemachtigen. De rijbroek is wel een maat te groot maar met een riem gaat dat wel en voor dat geld kun je geen andere kopen.

adnil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 09:52

Ik woon vlak over de grens en ben vandaag ook eens in belgie gaan kijken.... Had maandag al mijn slag geslagen in Nederland en heb in Belgie zwarte bandages en een zweetmes gekocht...

Mo_I_Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 11:04

ik heb gisteren in de lidl in de buurt gekeken
eerlijk gezegd was er niet veel
ik heb (en heb er spijt van) zo'n paardenborstelsetje gekocht voor 9.99 (dus nog duurder dan hier ergens staat beschreven)
het is nogal brol , achja, mss kan ik dat ledervet nog een beetje gebruiken Clown

verder heb ik ook de laatste chaps gekocht, maar deze waren wel te groot Clown , maar ik had er dringend nodig, dus heb ik er geen spijt van

Kabouterdans

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 10:50

Ben net bij de Lidle geweest, heb 2 dekens meegenomen.

Afbeelding

Afbeelding

Suusiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 11:58

WHAHAHAH die foto Haha!
Kijk maar weer hoeveel verstand ze hebben van paardenspullen.
Een deken ofzo koop ik daar echt niet!
Misschien nog wel een borsteltje..
Die lidle ahhaha Haha!
Straks verkopen ze in de paardenwinkel ook nog diepvriespizza's of gehaktballen..
T moet toch niet gekker worden!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 12:02

Suusiej schreef:
WHAHAHAH die foto Haha!
Kijk maar weer hoeveel verstand ze hebben van paardenspullen.
Een deken ofzo koop ik daar echt niet!
Misschien nog wel een borsteltje..
Die lidle ahhaha Haha!
Straks verkopen ze in de paardenwinkel ook nog diepvriespizza's of gehaktballen..
T moet toch niet gekker worden!

Ik vond hetgeen ze verkochten helemaal niet zo'n slechte kwaliteit hebben hoor. die deken bv valt heel goed mee, het is nu eenmaal ook maar een zweetdekentje ofzo.

caro_vt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 12:36

Een bit ofzo zou ik er nu ook nooit kopen, maar een zweetmes of een extra zweetdeken?
Waarom niet?

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 21:56

Ik heb een rijbroek, vliegenspul en handschoennen gekocht ook hier waren de kleine maten snel uitverkocht. Wat ik heel jammer vind is dat hier geen anti klit voor de manen verkocht word en in nederland wel. Met mijn Tinker van manen over de meter lang is dat spul toch erg duur hier betaald je in de paarden winkel 17 euro voor zo een fles en in de ned. Lidl 6 euro! Maarja belgie heeft ze dus niet.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 09:28

Quinzy schreef:
Ik heb een rijbroek, vliegenspul en handschoennen gekocht ook hier waren de kleine maten snel uitverkocht. Wat ik heel jammer vind is dat hier geen anti klit voor de manen verkocht word en in nederland wel. Met mijn Tinker van manen over de meter lang is dat spul toch erg duur hier betaald je in de paarden winkel 17 euro voor zo een fles en in de ned. Lidl 6 euro! Maarja belgie heeft ze dus niet.

bij ons hadden ze die antiklit wel hoor geloof ik maar normaal stond dat maar de donderdag in de winkel. mss toch nog eens gaan kijken.

Bke4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 11:53

Ik ben van belgië en ik ben ook naar de lidl geweest haha :d

SDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 12:39

Eventjes vermelden dat de foto gemaakt is vóór Lidl en andere winkels. Dus de fout van het verkeerd dragen van de chaps ligt bij het reclamebureau, niet bij Lidl. Daarvoor is Lidl zelf niet slecht.
En we mogen ook niet vergeten dat volgens Test Aankoop ( een onafhankelijk Belgisch keurbedrijf dat verkochte goederen in vele winkels vergelijkt qua prijs en kwaliteit) Lidl en Aldi (zelfde pot nat) dikwijls naar voren brengt als nummer 1. Een voorbeeld hiervan: de computers van Aldi blijken het beste qua prijs/kwaliteit te zijn bij vergelijking met andere winkels (zoals Macro en Delhaize!!!).
En voor diegene die het nog niet goed verstaan: de paardenspullen zijn niet van het merk Lidl, dus je hoeft niet bang te zijn voor je imago.

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 14:20

Citaat:
bij ons hadden ze die antiklit wel hoor geloof ik maar normaal stond dat maar de donderdag in de winkel. mss toch nog eens gaan kijken.

Ojaa? Waar stond dat dan dat ze die pas vanaf donderdag hadden? Want dan ga ik zo nog eens kijken Haha!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 17:36

er zijn telkens verschillende dagen aanbiedingen bij ons stonden al die dingen, zoals hoefolie enzo en ook die anti klit bij de donderdag. de rijspullen stond bij de dinsdag. dus volgens mij hebben ze die nu

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 16:02

Ruglengte plus 50cm is onderlengte. Dus die 155 is maat 205.

Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik de prijzen niet eens erg laag vind. Als ik ze vergelijk met mijn website Lachen Fleecedeken is bij mij 19.95 euro, en dan heb je echt een goede, met kruissingels!

Maar ik vind het wel stoer dat je gewoon in supermarkt paardenspullen kunt halen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 20:00

Ik vond het troep wat ze hadden, ik was er al vroeg en ze hadden bijna niks Boos! .Ze hadden niet meer geleverd gekregen zij de kassierster.Ik had me verheugd op een nieuwe rijbroek(ben in mijn ander een gat gevallen)en ene voor mijn dochter.Nu lagen er nog 3 heren rijbroeken maat 54 en 3 kinder rijbroeken maat 128.Nu past mijn dochter daar normaal gesproken best in ,maar de beenlengte kwam niet verder dan haar knieën.De fleece deken was inderdaad in de maat van mijn paard,maar ik vond die ene gesp maar niks en bovendien had ik in de uitverkoop een mooie lamicell fleecedeken gehaald voor 24 euri's veel mooier dan deze.Handschoenen waren er niet ,hoefolie niet ,paardesnoepjes alleen banaan en dat lust mijn verwend mormel niet.Uiteindelijk ben ik naar huis gegaan met een liksteen waar ik maar 2.50 voor betaalde smaak munt,die lust ze dus ook niet Stoom uit je oren .
Ik zal maar eens op divoza kijken voor een nieuwe broek,hopelijk zijn daar de benen wat langer van