Welshfanatic schreef:Jeeetje in Belgie is echt veeeel meer!
Wrom!!!
In België is niet veel meer
Kijk maar op www.lidl.nl . Volgende week staan er een aantal paardenartikelen, en de rest staat bij de week erna
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Welshfanatic schreef:Jeeetje in Belgie is echt veeeel meer!
Wrom!!!
Kijk maar op www.lidl.nl .
Als je iets wilt zou ik heel snel zijn. Vandaan ging de actie in, ik ging voor een bodywarmer en rijhandschoentjes. De bodywarmers waren al helemaal op, alleen nog 4 bodywarmers voor mannen. Handschoentjes waren er nog maar een paar. Ik heb nu een mannnebodywarmer (kan mij het wat boeien
) en toch handschoentjes kunnen vinden

)

, maar ik had er dringend nodig, dus heb ik er geen spijt van 

Suusiej schreef:WHAHAHAH die foto
Kijk maar weer hoeveel verstand ze hebben van paardenspullen.
Een deken ofzo koop ik daar echt niet!
Misschien nog wel een borsteltje..
Die lidle ahhaha![]()
Straks verkopen ze in de paardenwinkel ook nog diepvriespizza's of gehaktballen..
T moet toch niet gekker worden!

Quinzy schreef:Ik heb een rijbroek, vliegenspul en handschoennen gekocht ook hier waren de kleine maten snel uitverkocht. Wat ik heel jammer vind is dat hier geen anti klit voor de manen verkocht word en in nederland wel. Met mijn Tinker van manen over de meter lang is dat spul toch erg duur hier betaald je in de paarden winkel 17 euro voor zo een fles en in de ned. Lidl 6 euro! Maarja belgie heeft ze dus niet.

Citaat:bij ons hadden ze die antiklit wel hoor geloof ik maar normaal stond dat maar de donderdag in de winkel. mss toch nog eens gaan kijken.
Fleecedeken is bij mij 19.95 euro, en dan heb je echt een goede, met kruissingels!
.Ze hadden niet meer geleverd gekregen zij de kassierster.Ik had me verheugd op een nieuwe rijbroek(ben in mijn ander een gat gevallen)en ene voor mijn dochter.Nu lagen er nog 3 heren rijbroeken maat 54 en 3 kinder rijbroeken maat 128.Nu past mijn dochter daar normaal gesproken best in ,maar de beenlengte kwam niet verder dan haar knieën.De fleece deken was inderdaad in de maat van mijn paard,maar ik vond die ene gesp maar niks en bovendien had ik in de uitverkoop een mooie lamicell fleecedeken gehaald voor 24 euri's veel mooier dan deze.Handschoenen waren er niet ,hoefolie niet ,paardesnoepjes alleen banaan en dat lust mijn verwend mormel niet.Uiteindelijk ben ik naar huis gegaan met een liksteen waar ik maar 2.50 voor betaalde smaak munt,die lust ze dus ook niet
.