, niet zozeer omdat hij zo'n lekker ding is
maar omdat ik hem helemaal geweldig vind. Die rust die van die man afstraalt - ik wou dat ik daar een kilootje van lenen kon !!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, niet zozeer omdat hij zo'n lekker ding is
maar omdat ik hem helemaal geweldig vind. Die rust die van die man afstraalt - ik wou dat ik daar een kilootje van lenen kon !!! 
IloveCheeta schreef:Ik ben ook geweest en ging een beetje verliefd weg, niet zozeer omdat hij zo'n lekker ding is
maar omdat ik hem helemaal geweldig vind. Die rust die van die man afstraalt - ik wou dat ik daar een kilootje van lenen kon !!!

scheepie schreef:Ja, het was geweldig. Wat een fijne rustige man. super.
Hoe hij die paarden de trailer in liet gaan.
Ik heb hem een foto van mijn paardje laten tekenen, echt gaaf.Hij gaf z'on leuk commentaar op mijn foto.
Alleen was ik, stom, mijn geld vergeten en kon ik geen halster kopen, wat ik echt graag wil hebben.
Weet iemand of je die ergend kunt bestellen in Nederland, Belgie?

Blossomm schreef:Je kan ze zowiezo op zijn site bestellen, en anders wel bij Ian in belgie.
Ennuuhh..je kon er ook pinnen
.
)..Citaat:Je kan ze zowiezo op zijn site bestellen, en anders wel bij Ian in belgie.
.anders heb je net zoals ik pech..
.ik wist niet dat je daar kon pinnen anders had ik er zelf ook een gekocht...ben nu ook hard op zoek...

...
.CarS schreef:Ik vond het ook geweldig ..
Ik heb er van genoten.. wat een rust heeft die man en dat werken met de longe.....zo relaxed en snel reageren.....heerlijk om te zien en ik had nog uren kunnen kijken(maar volgende keer wel een kussen onder mijn gat).
op m'n afschriften...
. Ben benieuwd wie die fokker is. Weet iemand dat maybe??? site link ofzo???
Was wel grappig om allerlei mensen over het door Monty getoonde kunnen te horen spreken. Wat zijn er toch ook een hoop bla-bla mensen die "zoveel verstand er van hebben". Vooral van iemand die zei "Owh maar das toch makkelijk om te doen, ik wil actie zien". Het kriebelde toen bij mij om te zeggen huur dan ff een actie DVD... Afijn....
Vooral die trailer beschermend hoedje vond ik erg slim!

Maar het was idd gaaf...Als ik naar Amerika ga dan ga ik zeker proberen om ff langs zijn farm te gaan....gheghe...
Blossomm schreef:Essie schreef:Over 10 min ga ik ook die kant op!!! Heb er heel erg veel zin in!!! Mijn paard zat bij de laatste 25 ga niet met hem naar de show, maar krijg wel hulp thuis dus ben hier ook super benieuwd naar...
Handig, van wie krijg je die hulp dan? Ze hebben toch niemand in Nederland?
Mathilde schreef:Moira is dus mijn paardje en ik wil iedereen graag even antwoord geven.
Ik wil eerst iedereen even bedanken voor de lieve reacties en het medeleven.
Het is voor mij ook heel fijn om te zien dat er nu dus wel mensen zijn die niet mij de schuld geven dat mijn merrie moeilijk is. Ik heb anderhalf jaar moeten vechten om eindelijk eens aan het licht te krijgen dat er meer met haar aan de hand was dan alleen een dominantie probleem.
Wij mogen in mei, als Ian weer in Nederland is, 10 dagen bij Annemarie komen en daar gaan ze Moira veder helpen.
Gisteren merkte je bij Moira al een groot verschil, ze zat beter in haar vel en reageerde veel rustiger en zelfverzekerder dan ze normaal zou doen. Ze bedacht zich ook een paar keer om maar niet te dreigen met met haar achterbeen of te bijten.
Al met al heb ik er zelf ook veel van geleerd en ben ik ervan overtuigt dat het goed komt met haar.
heel veel sterkte en ik ben heel blij voor je dat er nu eindelijk wat aan gedaan kan worden. sterkte!!!! 
Mathilde schreef:Moira is dus mijn paardje en ik wil iedereen graag even antwoord geven.
Ik wil eerst iedereen even bedanken voor de lieve reacties en het medeleven.
Het is voor mij ook heel fijn om te zien dat er nu dus wel mensen zijn die niet mij de schuld geven dat mijn merrie moeilijk is. Ik heb anderhalf jaar moeten vechten om eindelijk eens aan het licht te krijgen dat er meer met haar aan de hand was dan alleen een dominantie probleem.
Wij mogen in mei, als Ian weer in Nederland is, 10 dagen bij Annemarie komen en daar gaan ze Moira veder helpen.
Gisteren merkte je bij Moira al een groot verschil, ze zat beter in haar vel en reageerde veel rustiger en zelfverzekerder dan ze normaal zou doen. Ze bedacht zich ook een paar keer om maar niet te dreigen met met haar achterbeen of te bijten.
Al met al heb ik er zelf ook veel van geleerd en ben ik ervan overtuigt dat het goed komt met haar.

) en het halster besteld.