mijn paranormale verhaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Smokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 01:16

Niet te geloven. Ik heb hier nog een folder met allemaal wetenswaardigheden over het gebit van paarden liggen van Ted van Houten, die kwam al enige jaren geleden hier bij ons. Toen kregen we een verhuisbericht met een nieuw telefoonnummer en daar kregen we geen gehoor meer. Voor ons was hij dus van de aardbodem verdwenen. Dat was huilen want hij was heel fijn met de paarden, ook met die die overal zo bang voor was en het het liefste voor zoiets op een lopen zet. Ik ga even op de site van hem kijken. Bedankt voor de tip en ook voor de informatie van de cursus. Misschien meld ik me wel eens aan om uit te vinden waarom ik zo bang als ik overal spoken zie zoals mijn man het noemt.
Ik heb ondertussen wel weer dringend een tandarts nodig om de paardjes te laten nakijken. Als ik het op zijn site niet vind dan pb ik wel even. Haha!

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 12:45

Wat een mooie gebeurtenis zeg, dat lijkt me echt erg ontroerend.
Wat mooi om te weten dat je zo'n speciale band met je pony hebt, en dat die man je zo goed geholpen heeft.
Heeeel veel succes samen! Lovers

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 13:03

Hé Smokey spoken bestaan niet Knipoog dus laat maar aan je werken dan zul je misschien achter een verrassende uitkomst komen.
Blij voor jou dat je iets aan de informatie hebt. Lachen
Doe er iets goeds mee!
Kunt me altijd Pb-en.

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 15:03

Grappig en érg interessant dit alles. Ik ben wel erg overtuigd van het inlevingsvermogen/aanvoelen van paarden.
Ik heb een paard gereden van een oud mannetje dat er eigenlijk niet meer op mocht: als hij er af zou vallen zou hij het waarschijnlijk niet overleven. Het paard kon behoorlijk etteren, maar als zijn oude baas op zijn rug zat te bonken was hij heel voorzichtig en braaf.
Ik heb een geweldig paard gehad dat altijd wou scheuren en gaan buiten. Op een dag stond ze stokstijf stil! Ik wou doorlopen maar ze vertikte het. Ik dacht, laat ik dit serieus nemen want zo doet ze nooit. Binnen ca. 20 seconden kwam er een enorme roofvogel over ons heen vliegen, die voor onze neus een hele grote dode rat liet vallen. En toen wou mijn paard weer verder.
Toen het uit was met mijn vriend was ik erg verdrietig en mijn kat was maar liefst drie maanden incontinent. Tot 1 januari, toen ik ’s nachts had besloten niet langer te kniezen maar de draad weer op te pakken. Ze heeft sindsdien nooit meer buiten de bak geplast.
Een goede vriendin van mij is onlangs aan kanker overleden (dus Xono, ik weet n beetje hoe je je voelt + mooie site!). Haar kat lag altijd bij haar op schoot maar was de laatste twee dagen voor haar dood niet te vinden. Pas na haar overlijden kwam hij weer aanlopen, maar negeerde het bed waarop ze nog steeds – inmiddels overleden – lag.
Niets paranormaals maar het geeft het gevoelige van onze dieren weer. Ik ben best heel benieuwd of mijn paard dingen van mij overneemt of dat ik dingen van hem zou kunnen voelen. Vooral omdat ik hiervoor zo’n vreselijk gecompliceerd type had. Zijn hier sites voor ofzo?
En smoky ik snap je hoor, ben altijd ook nog doodsbang dat op een nacht die vriendin weer eens langs komt…

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 18:17

reiki is echt geweldig bij de weg!!!
mijn vader doet het ook, is reiki master inmiddels, maar doet er verder niet zoveel meer mee.
hij had een keer een plant, ge-reikied zeg maar, die plant had in de aanbouw gestaan omdat we veel visite zouden krijgen, maar het was daar veels te koud voor dat arme plantje!!!
toen we hem terugzette in de kamer was ie helemaal verlept, en mat hangende takken en bladeren.
een dag later was dat nog zo.
toen ging mijn vader de plant inreiki-en, en een dag later was ie weer helemaal goed!!!!
hij is zelfs nog mooier dan zijn tweelingplant!!!
zo heb ik nog wel meer voorbeelden!!!!
VET COOL
maar zelf vind ik het maar niks, bij me eigen...

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 12:11

Voor diegene die er in geinteresseerd zijn...as weekend(26 en 27 jan) in de Tamboer te Hoogeveen een paranormale beurs .
Entree €6,50 kortingsbon op www.paraview.nl
Veel te zien op het gebied van new age en alternatieve geneeswijze.
Gedurende de dag worden er verschillende lezingen en demonstraties gehouden die gratis kunnen worden bezocht.

Mooi verhaal Toeties over de kracht van Reiki Cool
Omdat ik ook ervaren heb hoe Reiki werkt heb ik besloten om in Februari
de cursus Reiki I te volgen.
De master die de cursus geeft is eens bij mijn paarden geweest en het verschil in het omgaan met elkaar was verbluffend.
Een paard was veel rustiger geworden met name rond voertijd ,altijd schrapen tot ze voer kreeg en dan weer een hap nemen en rondjes lopen de volgend keer deed ze niks! gewoon rustig wachten tot het voer in de bak lag en vervolgens rustig het voer opnemen.
Dit, en de eenvoud van Reiki heeft mij over de streep getrokken Lachen
En natuurlijk de altijd zeer positieve bijdrage van oa Dorine en andere bokkers die al Reiki toepassen Knipoog