Marieke_ schreef:Rocky is een hij:D
Wel leuke pony. Is die nog steeds zo snel? Paar jaar geleden, liep hij altijd heel snel. Niet ervan door gaan ofzo. Maar altijd middenstap, middendraf, middengalop.
Hij is aardig snel ja
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Marieke_ schreef:Rocky is een hij:D
Wel leuke pony. Is die nog steeds zo snel? Paar jaar geleden, liep hij altijd heel snel. Niet ervan door gaan ofzo. Maar altijd middenstap, middendraf, middengalop.
die van mij is miss_kissy_13@hotmail.com Firesolo schreef:Een aantal paarden van onze manege zijn daarheen gegaan volgens mij. Weet iemand of Joy daar nog staat. Donkerbruine merrie van rond de 1.45, zo'n 8 jaar oud? Heeft op onze manege onverwachts een veulen gekregen, was heel leuk, heb er nog foto's van zelfs. En volgens mij staat of stond tijdelijk Pandour daar ook, een grote zwarte van zo'n 1.70. Klopt dat?

Bertus_Suzy schreef:Ceddy is leuk he
heb je nou foto's gemaakt ?? van lieve Suzy

Nu blijven ze maar wisselen, dan heeft die weer wat dan is die weer niet goed...
heel leuk was dat! 
dat merk ik waarschijnlijk snel genoeg! 
maar hij luisterd best goed Marieke_ schreef:Hoi
Is sylver al wat beter te rijden? Toen hij net op stal was, was hij echt een ramp. Ik kon totaal niet met m overweg. Hoefde er gelukkig ook bijna nooit op te rijden.
Heeft ie nog steeds een rare galop?
Marieke_ schreef:Had ze lang blond haar? Dan ken ik dr wel van naam.
volgens mij rijd ze er trouwens nog steeds!!!
) 
maar t is natuurlijk helemaal super om priveles te krijgen op je verzorgpaardje...vandaar.