Het vooroordeel over sommige paardenrassen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jade

Het vooroordeel over sommige paardenrassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 18:55

Sunnylover schreef:

KWPN paarden kunnen toch ook wel is druk zijn? Daar word helemaal niet over bevooroordeeld...raar...

van kwpners wordt dan ook gezegd dat ze slechte botten hebben, en met de paarden die ik heb gehad kan ik dat niet ontkennen grinnik

minkieboy

vooroordelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 14:49

Ik heb mijn haflinger ook met vooroordelen gekocht,ik hoorde altijd dat haflingers lekkere rustige paardjes waren en ideaal voor kinderen,dus dacht ik dat is wat voor mij heerlijk rustig paardje waar mee ik lekker veel buitenritten kan maken Frusty
Oeps foutje ik heb mijn haflinger nu zo'n 5 jaar en het blijft een klein druk opdondertje,ik heb met buitenritten regelmatig mijn handen vol aan hem,en geschikt voor kinderen? vergeet dat maar Haha! hij is ook ontzettend eigenwijs,en wil altijd haantje de voorste wezen,als we in groepsverband een buitenrit maken is ie erg moeilijk bij me te houden en als we thuis komen is ie ook bijna altijd kletsnat van zweet terwijl de andere paarden lekker droog zijn.
Maar ondanks dat hij niet is zoals ik het mij had voorgesteld heb ik er geen moment spijt van gehad dat ik hem heb gekocht.