Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Chrisssy schreef:En jij hebt de luxe dat je nog kan kiezen ook Bloos geluksvogel Haha! dus ik zal daar op de paarden rijden.
cece schreef:Ik ga erheen met mijn manege! Ik ben er 2/3 jaar geleden al op ponykamp geweest en toen had ik Chocolaatje, geweldige pony was dat
Vorig jaar was ik er volgens mij in de week van 11 juli . Echt super gezellig was het toen !! Katja en Nikki gaan ook in de 1e week van Augustus , en waarschijnlijk Marvin en Perry ook .
MopY schreef:
Frappa ben jij toevallig Franny.. ? Dan weet ik wel wie je bent namelijk
MopY schreef:Haay Haay ,
Ik ga dit jaar ook weer naar Les Cheavaux , Heb er echt wel weer zin in![]()
Als het goed is in de 1e week van augustus , Moet alleen nog bericht terug krijgenVorig jaar was ik er volgens mij in de week van 11 juli . Echt super gezellig was het toen !! Katja en Nikki gaan ook in de 1e week van Augustus , en waarschijnlijk Marvin en Perry ook .
Frappa ben jij toevallig Franny.. ? Dan weet ik wel wie je bent namelijk![]()
Vorig jaar reed ik op Senna wat een lief paard was dat!! Alleen de springwedstrijd ging niet echt lekker haha maja dat lag vooral aan mij natuurlijk.
Ik heet Lize , Franny ben jij er dan ook ?
Ik heet Lize , Franny ben jij er dan ook ? MopY schreef:Gezeliigg..Ik heet Lize , Franny ben jij er dan ook ?
MopY schreef:Gezeliigg..Ik heet Lize , Franny ben jij er dan ook ?
Citaat:MopY schreef:
Gezeliigg.. Knipoog Ik heet Lize , Franny ben jij er dan ook ?
Lize, ooow das ook de naam van een super lieve merrie (diek 4 jaar heb verzorgd, nou helaas niet meer *zie ook avater*). Kan al1 maar goeds betekenen!
? Sesamlove schreef:cece schreef:Ik ga erheen met mijn manege! Ik ben er 2/3 jaar geleden al op ponykamp geweest en toen had ik Chocolaatje, geweldige pony was dat
vertel eens over haar/hem pliess.......
thanx

16 t/m 13 augustus als hulp/begeleiding. Niet constant bezig met ponykamp alleen, maar van alles. MopY schreef:Citaat:MopY schreef:
Gezeliigg.. Knipoog Ik heet Lize , Franny ben jij er dan ook ?
Lize, ooow das ook de naam van een super lieve merrie (diek 4 jaar heb verzorgd, nou helaas niet meer *zie ook avater*). Kan al1 maar goeds betekenen!
Ik heb er ook zin in![]()
Maar hoe heet jij eigelijk ? k gok Crissy?
buitenruiter schreef:Ik denk dat ik misschien ook nog wel even langswip..
Jij gokt bijna goed! Chrissy is de naam, en wat leuk dat jullie komen! Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag
...

topsylover schreef:hoooooI!
ik ga dit jaar ook heen!
ik heb er zooo`n zin in!!
wie gaan allemaal nog meer in de week 17 tot 23 juli??
ik ga alleen en heb wel vrienden nodig daar![]()
groetjes!!
(je mag me ook PBen)

Faniek schreef:topsylover schreef:hoooooI!
ik ga dit jaar ook heen!
ik heb er zooo`n zin in!!
wie gaan allemaal nog meer in de week 17 tot 23 juli??
ik ga alleen en heb wel vrienden nodig daar![]()
groetjes!!
(je mag me ook PBen)
Ik ben er dan als begeleiding (helper)