zijn hier ook horse - ballers ?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

stalleke

Re: zijn hier ook horse - ballers ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 22:01

Klinkt leuk Haha!

kaiske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-05 17:33

tis heeeeeeeeeeeeeeeel leuk maar heeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk Haha!

Misteryke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 19:28

't hoefijzer is dan ook leuke manege é Tong uitsteken
Rij er zelf ook, maar gn horse-ball ofzo, wel al vaak genoeg gezien, maar zelf zit ik toch liever op mn paard, dan dat ik ernaast hang Cool
Maar ze doen het natuurlijk supergoed, we mogen zeker niet klagen é over onze manege Vork

kaiske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-05 18:34

de manege zelf vind ik niet goed de pisten zijn altijd bezet en ze vragen dan nog een sgeld ook om er zo maar een kwartier of zo in te rijden .... horse - ball is goed als je een les neemt

Misteryke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 18:52

jah, ik rij mee in de manege-lessen dus piste is op dat moment bezet voor de les, en voor de rest moet je beetje de uurtjes weten te vinden, als ik privé-les heb is het de ene keer druk in de piste, de andere keer heb je de grote piste voor jou alleen.
Ik rij er in ieder geval graag, de paardjes hebben er niet te klagen en de lessen knn leuk zijn en leerzaam.

kaiske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-05 19:01

ohh neh dat is echt niet waar die lessen leer je niets ik leer veel beter op men eigen Haha! de parden staan er wel goed maar moeten veeeeel te veel rijden is wel jammer

Misteryke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 19:06

ik weet niet van wie je les krijgt, of hebt gekregen, maar er zitten lesgevers tussen die echt wel weten wat ze doen, en bij wie je ook elke les echt bijleert.
De pony's moeten idd soms veel werken, op woensdag en int weekend enzo. Maar kijk naar Pipo, als ze dan iets hebben, mogen ze ook wel uitrusten, en voor de rest hebben ze eht er wel allemaal naar hun zin hoor. Koe

ramgad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 19:48

hey, ik rijd daar ook, maar vind die groepslessen zoooooooo slecht!! ge leert daar echt NIKS e!! de paarden staan daar idd nog ni zo slecht, hoewel de meeste boxen ni voldoen aan de normen maarjah...

Misteryke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 22:35

Van wie krijg je dan les? en welke dag rij je in de groepsles. Als je vind dat je er niks mee bijleert zou ik ofwel veranderen van uur of dag om te rijden, zodat je in groepsles zit waarin je wel bijleert, of ik zou privé-les gaan nemen, maar dat behoort nu eenmaal neit altijd tot mogelijkheden. En anders zou ik gwn veranderen van manege, tenslotte betaal je niet voor niks 9 euro Vork

Lautjuh123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 22:39

Ik heb het afgelopen zomervakantie in Frankrijk gedaan, superleuk maar moeilijk Scheve mond Haha!

kaiske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-05 17:16

ik rij bij gorge Knipoog
zaterdag morgen om 10 maar nu dus horse - ball
ben jij een beginner mss

kaiske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-05 17:17

9 euro ?????? niet dus 12
tenzij je een kaart van 100 euro koopt dan ist meer 10 euro maar dat is een slimme truk ( verder zegt niets meer daar over Knipoog )

kaiske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-05 17:18

oh jha morgen is het dus horse -ball en zal proberen van foto's te maken

Misteryke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 17:24

ik betaal geen 12 euro, ook geen 10 euro, maar 8.7 euro om just te zijn, of gwn kaart van 87 euro voor 10 beurten. En nee, ben geen beginner, heb normaal gezien op donderdag springles bij de eigenaarspaarden bij Wilfried in de les (dan kan je wel neit met bonnetje betalen, aangezien de manege daar alleen maar zijn piste voor verhuurt en die les niet uit gaat van de manege zelf maar van Wilfried), soms rij ik ook op donderdag na school maar dat is dan uurtje privé-les me een of ander paardje, en soms rij ik mee de woensdagnamiddag in de "kinderlessen" om beetje de moeilijke paardjes te berijden en omdat mijn zusje dan rijdt, en dan rij ik gwn mee voor het plezier. Ik rij momenteel bijna altijd op Matcho, zeker voor de springles, soms op woensdag, en privéles tot hiertoe ook met Matcho, maar mag volgende week met paardje rijden die lesgever "nog heeft staan".
Ik rij er nog neit zo lang, heb altijd op andere manege gereden, was hele andere manege, kleiner en veel betere paarden, maar ik amuseer me hier in de lessen, dus wrm niet Haha!

Misteryke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 17:26

Ah, en de dressuurlessen krijg ik dus van Steven, was ik er nog vergeten bij te zeggen Bloos

kaiske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-05 17:40

is de beest van u ?

Misteryke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 17:44

Nee, en zou ook niet weten va nwie hij nu in feite is, is geen gewoon manege-paardje maar van mensen die niet veel komen rijden waardoor hij mag meelopen in manegelessen, maar aangezien hij vrij wild kan zijn, en ook wel sterk is rijdt hij niet echt veel met andere ruiters. Ge zult Matcho wel kennen, toch? grote witte die aan de kleine wasplaats op de hoek daar zo staat Haha!

kaiske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-05 19:38

jha hoor kvin wel ni dat hem goe kan springen kheb er mijn nicht sofie eens mee zien springen en vindt dat hij wat loemp springt mss dat jij hem wakker krijgt Haha! sofie rijd nu een tof paard harco van de nieuwe stallen ms ken je hem en sofie ? spijtig dat dat beestje al zo oud is

kaiske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-05 21:31

kaiske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-05 21:33

dit is niet zo een goed filmpje maar ik weet nu dat het zeer korte moeten zijn

Misteryke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 14:51

Wakker is hij wel hoor als je met hem springt }>
Meestal beetje te wakker.
Ik heb Sofie ook vaak met hem weten springen in de les op woensdag nog, toen reed zij hem soms eens, maar sorry dat ik het zeg, maar de reden dat hij toen nogal raar sprong was meestal omdat Sofie niet echt mee was met de sprong omdat hij nogal vlug naar de sprong durfde toegaan, waardoor ze in zijn mond zat boven de sprong en hij echt raar sprong, maar tegen het einde van die lessen ging dat al veel beter vond ik. En ik heb haar idd de laatste week al enkele keren op dat paardje gezien, is het haar eigne paardje? of rijdt ze hem gwn voor iemand? zag er leuk beeste uit en kon ook mooi lopen.

kaiske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-05 16:35

jha maar dat beestej is gwn goed Knipoog

ramgad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 11:39

kaisje valt in slaap als hij moet springen (hij haat het namelijk) maar als hij springt, lig je er meestal toch af Haha! hij springt zo hoog er over dat je er makkelijk nog een hoogteke kunt bijzetten Tong uitsteken maar als het te hoog wordt, weigert hij gewoon

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 11:44

kaiske schreef:
hehe jha is waar , maar we zitten nudus op nationaal nivau .
het wordt met 4 gespeeld , op de foto zijn er 2 ploegen te zien , t'hoefijzer en jha Philippeville , zijn geen wattjes hoor , de regel moeten wel streng zijn het is competitie he Haha!

Ik doe het zelf niet, wil het wel ooit eens gaan proberen.
Maar de vorige welsh pony van de eigenaresse van mijn vorige huurpony (das een hele mond vol Haha! ) toen ze die kochten vroegen ze ook hoe hoog ze liep in dressuuur ofzo en toen bleek dat ze in de L liep en ze zeiden dat ze op voetbal zat Knipoog dus zij helemaal verbaas en helemaal vragen zovan een pony die voetbal speelt enzo. keigrappig. maargoed die heeft het dus ook gedaan.
Lijkt me heel leuk om eens te doen Knipoog Tong uitsteken