Paardendrogist-blues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 15:50

Gister was Robert Schumachter op tv: die slikt 40 pillen per dag! Nou lijkt me dat ook weer wat overdreven, maar aan de andere kant: je haalt de paard uit zijn natuurlijk omgeving waar hij de hele dag met zijn neus tussen het groenvoer staat. Vooral 's winters zal hij best eens wat extra's kunnen gebruiken? Je moet hem niet volstouwen natuurlijk....Daarbij heeft de PD natuurlijk véél meer te bieden dan alleen supplementen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 19:06

Als je ziet wat sommige hobbyruiters bij voorbaat in hun paard stoppen, en dat dan eens vergelijkt met topsportpaarden die de halve wereld over vliegen en dat doen op goed voer, en af en toe een ondersteuning in de vorm van vitamine E, elektrolyten oid, of iets bij een heel gericht probleem.... dat zegt genoeg lijkt me.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 21:30

Fitz krijgt alleen iedere dag 3 schepjes Foeneknof voor de algehele weerstand en voor zijn luchtwegen.
Voor de rest moet hij het op hooi en biks doen.

Bij mij lag de catalogus van de Paardendrogist opeens nog in de verpakking bij het oud papier Haha! , en ik heb wel een idee hoe hij daar terecht is gekomen Knipoog

carina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 21:56

carina krijgt foeneknof-zeewier en knoflook granulaat van de paardendrogist en dat is alles.

wat me overigens opviel aan de nieuwe catalogus was dat hij erg onoverzichtelijk is??

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 12:11

Ze hebben nu appel-azijn met HONING! Ik ga dus weer voor de bijl denk ik... Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 12:21

Gerrie schreef:
Cassidy ,je hoeft geen kosten te maken om zo'n meetlint aan te schaffen......kijk eens op deze site...
http://www.geocities.com/Heartland/Plai ... wicht.html

werkt prima !
Succes!

Hee gaaf, dankjewel. Maar nu moet ik nog een centimeter hebben...o, jee waar ligt dat ding?

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 12:21

Ik heb geen geen PD catalogus maar wel 1 van JordensHippo....
www.jordenshippo.nl

en dan heb ik idd ook van die, dit kan hij wel gebruiken en dit en dit en dit...maar dan zie ik hoeveel het kost en dat hij het goed doet zonder, dan besluit ik het toch maar niet te doen....

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 20:30

Beste Cassidy aan een centimeter heb je niet genoeg de omtrek is meer als 150 cm,dus je neemt een touwtje oid en dan afpassen met de centimeter Verward
succes!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 21:22

ik heb wel eens knoflook en foenegriek gekocht bij de paardedrogist.
Allebei apart want dat is goedkoper dan allebei in 1 zak Haha!

Toen mijn paard last van zijn spijsvertering kreeg heb ik vanalles geprobeert en kwam toen uit bij de PD op Thrive.
Wereld spul dit hielp echt.
Op dit moment geef ik niks ook geen Thrive meer. sind verhuizing van stal gaat het super goed met zijn darmpjes Haha!

Soms geef ik mijn paarden wel eens een vit. spuit maar daar blijft het dan wel bij.
Foene griek geef ik alleen als ze echt last hebben.