Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sjuimpje schreef:Hoe zijn de stijgbeugels er uit gekomen?
Een hoevenkrabber kan volgens mij wel, ik gooi af en toe ook wel eens de vaatwasborstel erin en die komt er ook altijd als nieuw uit

Misser schreef:Niemand die het vies vind om die dingen in de vaatwasser te gooien?

parouscha schreef:Goede tip zeg!
Ga het vandaag gelijk doen
Maar met die bitjes erin, gewoon met een vaatwastablet erbij in ?
dat durf ik niet aan, lijkt me toch niet lekker smaken voor em, en die paar vlekjes erop dat ziet niemand. Koortje schreef:Ik was mijn bit ook gewoon met de hand hoor! Schuursponsje en wat afwasmiddel en het is zo gepiept!
Het scheelt ook dat ik elke dag na het rijden mijn bit al schoonspoel in Kore haar waterbak, heb er een hekel aan mijn paard een bit met harde korsten in de mond te stoppen...
Kylan schreef:Wat een idee, had ik nooit aan gedacht! Vooral voor mn stijgbeugels lijkt me wel een idee, met viertalwedstrijden enzo als ze naar de onderkant van je beugelblokjes gaan kijken![]()
Mn bitjedat durf ik niet aan, lijkt me toch niet lekker smaken voor em, en die paar vlekjes erop dat ziet niemand.
Dat bestek wat jij erin stopt, heeft dat ook een raar smaakje? Zo'n machine wast het helemaal goed schoon hoor zonder resten afwasmiddel!
) dan komt er lekker wasverz8er door
.
Jeroentje schreef:Dan ben ik maar blij met mn vaders oude wasmachine voor werkkleding: daar mogen de sjabrakken, singels, dekens, enz. gelukkig wel in (bandages gaan nog steeds bij mn moettie in de machine) dan komt er lekker wasverz8er door
.
Of ik mn bitten ook in de afwasmachine doe moet ik nog maar s bekijken: heb wel s gehoord dat je niet van dat soort dingen erin mag doen: kunnen ze kapot van gaan
amigootje schreef:Handige tip !! Maar waarom zou het vies smaken voor je paard![]()
De anderen dingen zijn toch ook smaakloos als je het er uit haalt..
IK stop me tandenborstel er bij..en die smaakt ook nergens naar als ik hem er uit haal !!
.. vast niet anders stond t berichtje hier niej..
.. want.. ik heb de berichten erboven niet allemaal gelezen !! haha.. je tandenborstel erin*-).. hmmmMmmMmm:P.. maarre als ze er niets van proeve wil ik het wel proberen!!