waarom zo verwaand en k*kkerig?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 18:52

Ja inderdaad, zulke mensen ken ik genoeg bij ons op de club.
Wij hebben twee binnenbakken en na de les stappen we altijd met z'n 5-en uit in de andere bak. In die andere bak zijn er dan wat voor zichzelf aan het rijden en wij houden daar dan ook rekening mee.
We gaan dan op de binnenhoefslag en blijven meestal op de ene helft van de bak. Maar wat doen die lui, die gaan het gewoon uitlokken door net op die helft een volte te gaan rijden waar wij aan het uitstappen zijn! Frusty

Nog zoiets waar ik me ECHT heel erg aan erger:
Wij rijden in de verenigingsles ongeveer met z'n 6-en. Elk laatste kwartier hebben we dan springles. Onze bak is 30 X 70, dus groot genoeg om een beetje afstand van elkaar te kunnen houden. Normaal wacht je netjes op je beurt als een ander de sprong nog niet een keer heeft gemaakt, tenminste- dat doe ik altijd wel. Maar er zitten er een paar bij mij in de les die je er gewoon voor schieten zodat jij maar ff weer een ronde moet wachten.
Ik kan hier zo pissig om worden! Boos! Extreme duivel

Nu doe ik dat de laatste tijd ook af en toe bij hun, zodat zij ook eens ervaren hoe irritant het is! }>
Ik hoop dat ze het dan eens afleren!

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-02 19:13

dus ik ben toch niet de enige die me daar aan ergert!
Haha!

jackbeers

waarom zo verwaand en k*kkerig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 20:20

Ethelate schreef:
Waarom doen al die mensen in de paarden sport zo verwaand en k*akkerig?
Nouja, niet alle maar VEEL!

Kom je nieuw bij de ponyclub: is die pony van jouw? *is het een verzorgpony, ben je "minder!"!!! Waar dat op slaat weet ik niet maargoed...*
Kom je niet met de trailer? *alsof dat moet voor zo'n snerteindje! Gosjemikkie zeg,... alsfo me ouders die een gaan kopen voor nog geen kwartiertje lopen!

E dan ben je een keer gewoon zelfstandig aan het rijden en dan zijn er van die mensen in de bak bezig en die STOREN zich dan aan je, en dat laten ze echt zo merken! Omdat hun paard minder loopt omdat er een andere in de bak komt! Tja is een openbare bak als je lid bent, dus niet miepen! Maar je wordt dan echt weggekeken!

hebben jullie dat ook?
Kijk, niet iedereen is zo, maar wel een hoop mensen!
*maar ik geloof dat die niet bokkeh! Haha! *
bij ons op stal is het echt super ieder heeft daar zijn eigen paard en geen kouwe kak op niks af doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg
ik vind dat dus wel op maneges wij niet wij zijn gisteren nog met zijn alle
te stappe geweest *LOL* Cool toppie hoor

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 01:58

Ik reed een paard bij op een pensionstal waar een keer een meisje naar de eigenaar van het paard liep met de vraag: 'Verzorg je dit paard?' De eigenaar beaamde dat natuurlijk (want ja, ze zorgde inderdaad voor haar paard Lachen ) en 10 minuutjes later kwam het meisje naar mij toe om te vertellen wat de eigenaar (in haar ogen dus verzorgster) allemaal verkeerd deed.
Toen ze hoorde dat het andersom zat is ze bij de eigenaar gaan klagen over wat ik allemaal verkeerd deed Lachen

Prachtig, hoezo doorzichtig? Lachen
Ach, niets van aan trekken.. die mensen hebben gewoon niets beters te doen!

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 02:04

jackbeers!!!!!
het was vet he?? dat stappen!!!!
bij ons op stal is het mega!!! we zitten vaak 's avonds nog wat te drinken bij de stal houder thuis en dan is het zo 23:00 voordat je naar huis gaat.
Het is er heel gezellig en niet veel problemen, ja af en toe wat irritaties, maar naar bepaalde personen, maar is nooit erg!!!!!!!
topstal Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-02 20:27

Tja Tos staat bij een boer, dus niet op een stalling ofzo, maar op de ponyclub merk je dat wel erg hoor!
Met de eigenaar van de stalling kan ik ht goed vinden hoor!
En in me eentje is het super gezellie! Haha! *heb Tos!*
Haha!

jackbeers

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 20:32

toetties inderdaad vet gaaf we hebben inderdad een paar rare druiven ertusssen zitten maar wij zijn toch heel gaaf met de rest al zijn wij het leukst