Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bally schreef:*D Wij gaan binnenkort verhuizen en er moet daar nog een nieuwe bak worden aangelegd worden dus als je wilt zou je het adres dan is willen doorgeven A.U.B ik bedank je alvast en nog veel rijplezier groetjes
rhijnauwen schreef:
www.manegebodems.nl
en Masja, een beetje zout is niet zo erg voor de hoeven hoor (krijgen ze toch ook als ze door de zee lopen?)het is erger als de paarden geen beweging krijgen

marina schreef:Jullie staan vlak langs het spoor ofniet?
met al die sneeuw die gevallen
) maar met deze sneeuw kunnen ze niet rijden hoor!! 
CGJ12 schreef:Ik ben best wel geinteresseerd in antwoorden hierop.
En aangezien hierboven toch reacties staan van mensen met een dergelijke bodem ben ik wel benieuwd of het de investering wel waard is.........
rhijnauwen schreef:ik denk dat je het beste gewoon even een telefoontje eraan moet wagen met Dhr. Klaas de Bruijn van Semper Equitare www.manegebodems.nl hij kan het beste al jouw vragen beantwoorden.
rhijnauwen schreef:Het aanleggen kost wel wat, maar is de investering maar dan waard! (ook in een binnenbak)
CGJ12 schreef:. Als ik hem vraag naar de NADELEN zwijgt ie waarschijnlijk als het graf.............
Doe eens een suggestie dan?
10.000 euro- 100.000 euro
Werken ze trouwens ook met "niet tevreden - geld terug?"
Ik ben bang van niet.
Daarom ben ik ook zo geinteresseerd in gebruikerservaringen...
rhijnauwen schreef:suggestie: je kunt er een hele leuke auto van kopen

In de zomer zak je een meter diep weg omdat hij zo los is en in de winter zak je drie meter diep weg omdat we nu drijfzand hebben.... blegh!!
)
. Het enige nadeel van deze bak is dat het geen dak heeft!!!
Verder het hele jaar door super. Deze is 7 jaar geleden aangelegt door een loonwerker hier uit het dorp. rhijnauwen schreef:de prijs ligt tussen de 20 en de 30.000 euro (20 x40m bak) misschien toch een mooie 2e hands Mercedes Wouter?....

Wouter24 schreef:De prijs valt me nog mee eerlijk gezegd
dorientjuh schreef:Houd er alleen wel rekening mee dat zout niet goed is voor de hoeven!
CGJ12 schreef:Wouter24 schreef:De prijs valt me nog mee eerlijk gezegd
Kapitalist!