Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
karoliena schreef:Dank je ga gelijk kijken
Uhh zal wel een beetje dom zijn maar ik zie alleen de prijsvraag van februari

frunnik schreef:Is er misschien iemand zo behulpzaam om mij ook te kunnen vertellen wat het nou is, kan het echt niet uitstaan dat ik niet weet wat het is![]()
En je kunt mij gerust PBen, ik win toch nooit wat
. Jus_dOrange schreef:maar ik ga ook niet zitten vragen om PB'tjes.

maar ik zal wel niets gewonnen hebben..
frunnik schreef:Ik heb al de site van divoze en de paardendrogist doorgespit, maar bespaar je de moeite, want ik ben nog niks wijzer geworden
Lusitana schreef:Ik weet het, maar heb het wel uit een engelse catalogus.
ik heb het aan mijn vriendin in nederland doorgegeven. Ik kan niet meedoen omdat ik in het buitenland woon, daar houd het wedstrijd formulier geen rekening mee (postcode past niet en er staat ook geen "land" bij)
duhh
Maaikelove schreef:Deze is inderdaad wel moeilijk, ik heb wel een heel licht vermoeden, maar het zal wel niet goed zijn.
Die van februari had ik goed, was niet moeilijk!!
Je mag maar één keer een antwoord insturen :S
Schrijven jullie er ook altijd bij, dat áls je een troostprijs zou winnen, welk dekje je dan wilt?? Want dat moet wel volgens mij, ik vind het altijd een beetje raar om het erbij te zetten (doe het wel hoor)![]()
Dat wat je nu kan winnen is wel heel erg leuk!! Dat boek over dressuur van vorige maand ookmaar ik zal wel niets gewonnen hebben..
miesie schreef:Maaikelove schreef:Deze is inderdaad wel moeilijk, ik heb wel een heel licht vermoeden, maar het zal wel niet goed zijn.
Die van februari had ik goed, was niet moeilijk!!
Je mag maar één keer een antwoord insturen :S
Schrijven jullie er ook altijd bij, dat áls je een troostprijs zou winnen, welk dekje je dan wilt?? Want dat moet wel volgens mij, ik vind het altijd een beetje raar om het erbij te zetten (doe het wel hoor)![]()
Dat wat je nu kan winnen is wel heel erg leuk!! Dat boek over dressuur van vorige maand ookmaar ik zal wel niets gewonnen hebben..
Dat moest je de eerste keer al invullen! Dressuur of vzh enz.![]()
Zijn er trouwens al meer mensen behalve lusitana die het weten?
Volgens mij zullen er deze maand weinig mensen zijn die het goed hebben..
frunnik schreef:Jus_dOrange schreef:maar ik ga ook niet zitten vragen om PB'tjes.
Ik dus wel![]()
Wat maakt het nou uit, als je elkaar is een keertje helpt. Als jij het een keer niet weet wil ik je ook best PBen hoor.

Ik moet er even een plaatje van zoeken om te vergelijken. _Michelle_ schreef:Ik heb een idee maar geen idee of dat goed isIk moet er even een plaatje van zoeken om te vergelijken.