Sneeuw!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SanderD

Re: Sneeuw!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 18:10

Bij ons dus totaal niks Hamer
Maarja, wat wil je met Zuid-Limburg, daar is die hele sneeuwbui geeneens Verdrietig Het is al dagen alleen maar -5 of zo en bewolkt maar het wil maar niet naar beneden vallen Tong uitsteken Clown

NadjaHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 18:14

Hier ligt ook dik 40 cm sneeuw! Vanmorgen wou ik naar school gaan, maar de bussen reden niet dus maar weer naar huis toe gesjokt.
Later samen met mn zusje en een thermoskan warme chocolade melk richting paardje gelopen. Fietsen was echt niet te doen! Voor 1 dag is t leuk maar hoop dat t morgen wel wat beter is want heb niet zoveel zin om dan weer een uur heen en een uur terug te moeten lopen Haha!

Koetje4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 18:16

Hier ook heel veel sneeuw.
Zoveel zelfs dat ik alleen maar op de weg kon sleëen.
Afbeelding

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 18:25

IK BEN GEK OP SNEEUW!!!!

Er kan wat mij betreft niet genoeg liggen! Cool

afkur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 18:35

ik vind sneeuw ook echt heel erg leuk.... en anders was ik met mijn ijsje gaan wandelen.... maja dat kan niet meer..... Verdrietig

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 18:38

Ik vind de sneeuw ook errug leuk, heb allemaal leuke foto's van de paardjes gemaakt.
Jammergenoeg had ik te weinig tijd om echt van de sneeuw te genieten, had een hoop te doen vandaag...
Maar de foto's heb ik lekker wel.

regina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 18:46

er ligt nu eindelijk goeie sneeuw!

3 1/2 cm Haha! veel he *LOL*

maargoed, allicht goed om foto's te maken!

LaTroelala

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 20:00

Het sneeuwt nog steeds, we zijn net binnen met de nieuwste foto's
AfbeeldingAfbeelding

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 21:36

In Friesland heeft het ook erg gesneeuwd. De wegen zijn werkelijk onbegaanbaar, mijn Panda staat ingesneeuwd en buiten gebruik. Ik ben vanmiddag slippend met de fiets naar mijn paardje gegaan. Mijn paardje (1.47) stond met haar knieeen in de sneeuw. En vond het heel appart. Bij ons is zelf een ligboxstal ingestort door de sneeuw.

ponyfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 21:43

hier sneeuwt het wel, maar het ene moment blijft het liggen en is het spekglad en het volgende moment dooit het weer. erg vaag allemaal.......
als er morgen nog een beetje sneeuw ligt ga ik ook foto`s maken. Haha!

immerslief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 21:44

volgens mij vinden de meeste shetlanders sneeuw wel dikke pret. vooral de mijne die gingen de zelfs bij liggen om lekker te rollen maar toen moesten ze toch even werken werkelijk de sneeuw vloog om mijn oren zo veel lol als ze hadden. eentje is 3 en nog hengst dus die komt ineens op mij afgerent en maakt me een noodstop denk dat ie der zelf van schrok want hij glee bijna 5 meter door nou toen vont ik het wel weer genoeg. maar sneeuw blijft leuk.

litteltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 21:47

weeh!!

Er ligt nou.. toch wel 2 hele millimeters sneeuw! het moet hier gewoon 40 cm sneeuw liggen, dan hoef ik niet naar school Bloos

Zucht.. ik hoop echt dat er morgen genoeg sneeuw ligt om morgen foto's te maken

sietske_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 23:02

het is echt hevig geweest.
bij ons halen we geen 40 centimeter..
eerder 5 a 10 centimeter..
wel gaaf hoor, maar doe me een lol en geef me wat zon

rosecroft6

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 23:04

Nou hier in Gouda ligt er ook wel een pak sneeuw ben benieuwd of het de hele nacht door blijf sneeuwen dan kan ik ook mooie foto's maken van me paard in de sneeuw

bonnielau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 23:49

fantastisch die sneeuw! me pony vind et super, neus erin en schuiven maar Lachen
ben der ook blij mee omdat ik gelukkig wel wat kan doen, mijn pony heeft geen ijzers dus genoeg grip dus net door een volgesneeuwd, tot boven me knieen (en die van pony) ,weiland gelopen, samen met me stalmaatje en paard om toch in de les te rijden op de manege. was zo supermooi, normaal is et nu harstikke donker en kan ik lekker door een baggerland heen maar nu werden we er juist schoon van en hadden supermooi licht, beetje oranjig.
zelfs et nadeel van auto uitscheppen om ook nog bij me pony te komen drukt mijn blijheid niet! Haha!
ik word gewoon blij van dit weer! of dit of 23,5 graden maar niet die stomme regen! Knipoog

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 00:47

bren schreef:
nou hier in alkmaar ligt zeker wel 40 centimeter
als het niet meer is,
was vanmorgen mn auto al aan het uitgraven,
moest naar een sollicitatie gesprek.anders ging ik de deur niet uit.

hier in hoorn & blokker idd ook! helemaal bomvol Haha! maar ik vind het geweldig , alleen balen dat er geen bussen rijden , dusss dat ik niet naar Middenbeemster kon om mn paardje te rijden!

santos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 00:54

Hier bij Hilversum ligt ook een flink pak. De paarden en kinderen vinden het heerlijk. Een nadeel , de trialer zat ingesneeuwd en was niet van zijn plek te krijgen, dus weg les.

ponyfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 00:59

er ligt hier nu toch wel wat meer. ongeveer 10 cm. Haha!

maartjevO

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 09:34

Wat lief * al die shetties in de sneeuw *
Ik woon in Roosendaal (noord brabant = het zuiden)
en hier zijn we op een centimetertje (of minder) na, compleet sneeuwloos Verdrietig
Maar de hoop blijft op 45 centimeter sneeuw Tong uitsteken

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 09:53

hier is het nog steeds prachtig. een leuk laagje sneeuw (10 cm)
Ik ga vanmiddag ook sneeuwfoto's maken laten van mijn verzorgpony. (ik heb m'n vader gevraagd ze te maken. Hij kan goed fotograferen)
mijn verzorgpony ziet er zo lief uit in die sneeuw. Ik vind het er zo mooi uit zien als ze die wintervacht zo gebruiken. Ze is net een knuffelbeertje.
Naar school moet ik helaas wel, maar gisteren was dat nog te doen, dus hopelijk vandaag ook. Ach, ik heb niet veel les (2 uur en een tussenuur) dus ik ga daarna lekker weer van de sneeuw genieten.
Dus hopelijk vanmiddag ook van mij sneeuwfoto's

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 11:24

Afgelopen maandag zijn we druk bezig geweest met verhuizen, dinsdag wel gewoon naar de winkel, maar woensdagochtend was het wel even schrikken.

Indedaad wel 40 cm sneeuw in een mooi Drents landschap (dat wel), eerst sneeuw scheppen, natuurlijk niks kunnen vinden (dus met jodphurs in de hoge sneeuw... lekker handig... en vooral koud!). Paarden allemaal op stal gelaten. De mesthoop was nergens meer te vinden...

Toen maar proberen om de auto sneeuwvrij te maken en een soort weg te scheppen. Broertje lief, had met de trekker al een soort pad gemaakt. Helaas kreeg ik alleen mijn auto niet verder dan 1,5 meter achteruit zonder slippen en was de winkel noodgedwongen dicht.

Dan maar lekker met de honden lopen (die vonden het fantastisch) de ruwharige teckel was veranderd in een verschrikkelijke sneeuwhond en van de jack russel zag je alleen de zwarte vlekken nog in de sneeuw.

Vanochtend samen naar het werk gereden, ik in Rolde uitstappen en eerst een foto gemaakt van de besneeuwde winkel. Het zal wel rustig blijven vandaag...

Afbeelding

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 11:32

Ja, ook hier aan de rand van Delft genoeg sneeuw! Gisterochtend vroeg begon het met sneeuwen en toen ik om 23.30 naar bed ging, sneeuwde het nog steeds! Ik kan de stal tot aan de oprijlaan goed bereiken, dan wordt het op de oprijlaan wel glibberen! De paarden kunnen buiten in de paddock of de bak. Welhard, maar niet echt glibberig. Ze vinden het wel leuk.

Er is hier veel gepekeld, zodat ik de stad uit kan via de busbaan. Op de ligfiets. In de polder is het wel heel mooi en heel wit!

sslgbb

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 11:38

heeeey,
ja hier in Wieringerwerf(lift in de buurt van schagen en den helder,den oever enz) Lag gister ook iets van 40 cm! is wel lagge trouwens,we zijn gister met zo'n zwembad band zon hele grote van de dijk gegaan egt kikke!
van mij mag het nog wel even zo blijven liggen dan hoef ik zondag nie naar huis!(kwoon in den haag,maar zit nu bij me vriend)
en die auto van me vriend zijn we ook een uur mee bezig geweest voordat we m eindelijk weg konde krijge!
ik heb geen paard(nog niet Lachen ) dus daar heb ik geen last van Tong uitsteken