Tnx voor alle leuke reacties
en super om te horen dat er dus veel meer bokkers zijn die steffi (ook met succes!) bij hun paarden hebben laten komen!
@ irene, veel succes vandaga, hoop dat Steffi jouw paard ook zo goed kan helpen!
@ Mieke, ik wil Quentin niet opnieuw laten verzekeren ofzo, bij geen enkele maatschappij, dit mag niet omdat ik al geld voor hem heb gehad van de verzekering, en ik anders bij een eventuele 2e keer afkeuren of als ie verongelukt of doodgaat of weet ik veel, er dan nog een keer geld voor krijg. Om die reden mag ik hem ook noit verkopen, dan ontvang ik er weer geld voor en ik zadel iemand anders op met mijn 'probleempaard' en alle bijbehorende kosten, al is dat bij Q dus niet het geval omdat die achteraf gezien onterecht is afgekeurd, maargoed regels zijn regels en ik heb ze ondertekend dus moet me er aa houden.
Wel staat er dat ik hem dus nooit mag verkopen, en dat ik hem nooit zonder schriftelijke toestemming van de Amev, mag uitbrengen op wedstrijden, die schriftelijke toestemming ga ik dus proberen te krijgen :
lukt dat niet, of moet ik het complete uitgekeerde bedrag terugbetalen aan Amev, dan zie ik er vanaf, ik heb immers ook nog een 2 jarige waarmee ik strax naar wedstrijden kan.
ook zijn er mensen die zeggen, ach gewoon starten, hoe kan Amev dat ooit controleren, maarja das min of meer oplichterij/fraude die je dan pleegt en daar voel ik niet zo veel voor 
t belangrijkste is dat Q lekker in zn vel zit en helemaal zuiver loopt, nu gaan we langzaam aan weer richting ons oude niveau trainen, wie weet kan ie dat niet eens aan, of vind ie het niet leuk meer ofzo, maar mocht ie het goed doen en met plezier thuis een Z proefje kunnen lopen, dan ga ik zeker proberen om weer te mogen starten 
ben nogsteeds heel blij dat ik zo eigenwijs was om verder te zoeken ondanks de vele dierenartsen waar Q al bij was geweest, en ik ben blij dat ik dankzij marjolein en mariken (tessya en maitu op bokt) aan Steffi ben gekomen, zij is ook bij t paard van mariken geweest met succes, dus vandaar dat ik voor Steffi had gekozen.
Ik had een hele lijst gemaakt met allemaal namen van zo van daar ga ik nog allemaal naar toe met Q, en als er dan niemand is die kan helpen, dan heb ik het iig geprobeerd, gelukkig zat ik bij Steffi meteen goed