Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

de rest nu ook dan..

Bonte schreef:Dan gooi je hem maar na de lessen los of zo
[***] schreef:Nu denkt iedereen dat onze manège de slechtste is die er bestaat en die niet op z'n paarden geeft of ervoor zorgt .. Echt super van je!
dan kunt ge tenminste een eigen mening hebben
en daar ging het topic trouwens totaal nie over !!!!!!!!! brrrrrrr
zullen het maar mooi inkleden
snowdon schreef:ik lach je niet uit, maar vind je het erg verassend als ik zeg dat het daar erg rommelig georganiseerd is? Zo komt het dan over tenminste...
moet het eens even allemaal navragen ..

en dát is geen compliment. Zeker niet 
[***] schreef:Ik snap je reactie niet hoor ...
Dat is hier ontstaan omdat iemand dat van ultra heeft neergezet, en eigenlijk heeft hier niemand buiten de manège iets mee te maken .. Ma kom, nu staat het er dus kunnen we er ook gebruik van maken.
En hier worden verder toch geen persoonlijke vetes uitgevochten? Wie vliegt er dan uit? En wat zijn 'ktt' en 'ts' eigenlijk?
In het begin was er een miscommunicatie, maar zoals ik het nu begrijp proberen 'de bokkers' ons gewoon te helpen om de manège beter te maken .. Tuurlijk kennen ze de situatie niet enzo, maar ze kunnen toch algemene dingen zeggen/vragen zodat de mensen die wel op de manège komen het misschien voor de paarden beter kunnen maken?
Of begrijp ik hier nu echt alles verkeerd?

[***] schreef:Ik snap je reactie niet hoor ...
Dat is hier ontstaan omdat iemand dat van ultra heeft neergezet, en eigenlijk heeft hier niemand buiten de manège iets mee te maken .. Ma kom, nu staat het er dus kunnen we er ook gebruik van maken.
En hier worden verder toch geen persoonlijke vetes uitgevochten? Wie vliegt er dan uit? En wat zijn 'ktt' en 'ts' eigenlijk?
In het begin was er een miscommunicatie, maar zoals ik het nu begrijp proberen 'de bokkers' ons gewoon te helpen om de manège beter te maken .. Tuurlijk kennen ze de situatie niet enzo, maar ze kunnen toch algemene dingen zeggen/vragen zodat de mensen die wel op de manège komen het misschien voor de paarden beter kunnen maken?
Of begrijp ik hier nu echt alles verkeerd?
lowara schreef:Denk je dat die beesten het leuk vinden om dag in dag uit met van die gillende, ruziende en trappende kinderen op hun rug dezelfde rondjes te lopen?
snowdon schreef:Ik ben blij met zulke bokkers als jij!
TS = TopicStarter
en KTT zal een afkorting voor de manege zijn ofzo?
1 gedachte
DnG schreef:ik zou anderen hun manèges eens willen zien
veel blabla en minder boembome zeker