joke20 schreef:Edward is gewoon leuk![]()

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
joke20 schreef:Edward is gewoon leuk![]()
saluut schreef:Voor de mensen die het gemist hebben->
Ja, je kunt het nog wel terug zien. Misschien morgen en anders in de loop van de week kun je op internet www.varalife.nl de uitzending van afgelopen week terug zien. Zo ook die met Prins Gal en Jochen.
Wouter24 schreef:saluut schreef:Voor de mensen die het gemist hebben->
Ja, je kunt het nog wel terug zien. Misschien morgen en anders in de loop van de week kun je op internet www.varalife.nl de uitzending van afgelopen week terug zien. Zo ook die met Prins Gal en Jochen.
Je linkt klopt niet schat![]()
http://www.omroep.nl/vara/tv/laat/kijkterug.html
esther82 schreef:Edit: Ik heb het stukje bekeken... Wat zal ik zeggen? Ik heb echt wel een hoge pet op van Edward, maar dit vond ik niet echt reclame.
saluut schreef:esther82 schreef:Edit: Ik heb het stukje bekeken... Wat zal ik zeggen? Ik heb echt wel een hoge pet op van Edward, maar dit vond ik niet echt reclame.
Hier->
Edward zal a.s. dinsdag te zien zijn in het TV programma VARA LIVE op Nederland 3.
Ook DJ Jochen Miller wie de nieuwe kür voor Edward en Lingh gaat maken zal aanwezig zijn.
In het programma zal op een niet heel seieuze manier worden ingegaan op het hoe en wat van de nieuwe kür.
Kijken dus!
bron: www.edwardgal.nl