Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Citaat:Niet banketstaaf bedoelt
maar je hebt je gisterne op bokt aangemeld.. om het verhaal te vertellen
of is dit weer ene schulaccount
neem dit niet banketstaaf op alsjeblioeft!
Citaat:Hallo,
voor mij is het de eerste keer dat ik op een dergelijke site reageer. Vandaag ontving ik een mailtje van mijn buurmeisje over de Lusitano hengst GENIO.
karoliena schreef:Waarom krijg ik een prive bericht van Sily en verschijnt mijn antwoord hier???
Jolliegirl schreef:evaline schreef:voor zover ik zijn levensloop heb kunnen natrekken ,is GENIO nooit in Wenen geweest . Zie dat deel van het verhaal, net als de kankeraanvallen maar ontsproten uit de fantasie van het jonge Belgische meisje.
Niet banketstaaf bedoelt
neem dit niet banketstaaf op alsjeblioeft!
karoliena schreef:Vind het erg raar ik kreeg echt een privebericht.

Sily schreef:karoliena schreef:Vind het erg raar ik kreeg echt een privebericht.
Vreemd...stond er hetzelfde in als hier in het topic?
Van de week was ik ook opeens geband van Bokt, dus geloof dat het hele systeem hier ene beetje raar doet.

Citaat:Hmm beetje apart verhaal..
Genio is namelijk het paard van mijn instructrice, die ze een maand of 2 terug heeft laten inslapen..
Dat van die melanomen klopt trouwens wel. (bij zijn anus en bij zijn penis/ballen volgens mij...)
www.stalquovadis.com ...
(dit verhaaltje staat ook bij het andere topic erover.)
Siegje schreef:Hmm beetje apart verhaal..
Genio is namelijk het paard van mijn instructrice, die ze een maand of 2 terug heeft laten inslapen..
Dat van die melanomen klopt trouwens wel. (bij zijn anus en bij zijn penis/ballen volgens mij...)
www.stalquovadis.com ...
Siegje schreef:Hmm beetje apart verhaal..
www.stalquovadis.com ...
[/quote]
chiquee schreef:Citaat:Niet banketstaaf bedoelt
neem dit niet banketstaaf op alsjeblioeft!Citaat:Hallo,
voor mij is het de eerste keer dat ik op een dergelijke site reageer. Vandaag ontving ik een mailtje van mijn buurmeisje over de Lusitano hengst GENIO.
lailapri schreef:waarom is iedereen altijd zo achterdochtig? leg me dat nou eens uit!