. Vind ze er wel mooi uit zien maar zou er denk ik nooit mee gaan rijden. Zijngenoeg veiligheids beugeld die ook veel minder kosten. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Vind ze er wel mooi uit zien maar zou er denk ik nooit mee gaan rijden. Zijngenoeg veiligheids beugeld die ook veel minder kosten. runningkawa schreef:heb je niet iets van een spoor effect door dat knopje aan de binnenkant?
Ik geloof dat ik ze eigenlijk ook meteen verkeerd om zou hangen,
andere veiligheidsbeugels hebben toch ook de openkant aan de buitenkant? Of ben ik erg
Maar dat spoorknopje aan de binnenkant vind ik eigenlijk helemaal een slecht idee (en in hoeverre toegestaan in de sport, een extra spoortje aan de binnenkant van de beugel?), vooral omdat je dus niet zit te prikken op de plaats waar je dat wilt, maar op de singel, of als je een dressuursingel hebt tussen de stoten die op die plek zitten. Lijkt me niet alleen slecht voor je singel, maar ook lastig als je een beenhulp geeft en je beugel zet zich meteen klem tussen al dat leer. Ik zou zeggen, ontwikkel nog gerust een jaartje of zes verder, dan kijk ik dan wel weer opnieuw.

dit ding dus
Soraya92 schreef:Uhmm......daar ga ik toch liever niet mijn parcourtje mee rondspringen..als je je beugel verliest ben je hem ook echt kwijt!
pmarena schreef:
Doet me erg denken aan de beugels die getekend stonden op het ontwerp van het eeeehm hoe heet dat ook weerOja Wissel van Marit de Haas.
Wat is daar eigenlijk mee gebeurd , hoor je niks meer van
)Natasja91 schreef:Ik vind het maar een vaag ding
Wel toevallig dat jullie allebei nog maar erg weinig berichten hebben, Espace en Luusje![]()
Of ben ik weer eens te wantrouwend![]()
calypso1989 schreef:voor op maneges enz.. lijkt me dat wel heel veilig... als er een kleintje blijft haken in de beugel...zo kan zoiets nooit gebeuren
mdmoiselle schreef:Voor dertig euri heb je ongeveer dezelfde met zo'n elastiekje aan de zijkant.![]()
Supertje schreef:Natasja91 schreef:Ik vind het maar een vaag ding
Wel toevallig dat jullie allebei nog maar erg weinig berichten hebben, Espace en Luusje![]()
Of ben ik weer eens te wantrouwend![]()
Dat was dus echt het eerste waar ik aan dacht toen ik het eerste bericht las. Deed me echt denken aan die Amazing Discoveries infomercials
!
. Sugarmiss schreef:Over opnieuw het wiel uitvinden:
Deze staan momenteel te koop in Amerika ($$ is zeer gunstig nu)
Gemaakt door Len Brown die vroeger de eigenaar was van Ortho-Flex (waar mijn westernzadel vandaan komt). Hij is ondertussen al dik 5 jaar daar weg. Dus ze b estaan al een stukje langer al de TS doet vermoeden.
Maar ja er rust geen NL-octrooi op dus iedereen mag ze namaken.

Soraya92 schreef:Uhmm......daar ga ik toch liever niet mijn parcourtje mee rondspringen..als je je beugel verliest ben je hem ook echt kwijt!
Sugarmiss schreef:Deze staan op Ebay (VS), als je op de blauwe link klinkt in mijn vorige bericht dan kom je er vanzelf![]()