Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
batje schreef:oberon schreef:(Helaas, heb ook ik ervaring met een paard dat op de foto goed is, maar niet altijd goed loopt)
Bedankt voor de uitleg over de pijnstillers.. er gebeurde die dag zo veel dat het een beetje langs me heen is gegaan. Wat doe jij nu met je paardje?
mariska32 schreef:ik wil je wel een riem onder je hart steken over de achter benen van je paard!
oberon schreef:In principe kan ik gewoon rijden, longeren etc. Ik probeer zoveel mogelijk op een goede bodem te rijden. Ik heb Oberon ook niet elke dag onder het zadel maar wissel het af met wandelen, lange lijnen etc.
Huisvrouw schreef:Wat jammer dat er geen scans gemaakt zijn eigenlijk. Konden ze wel zeggen dan waar het ws aan lag omdat ze speciaal beslag hebben laten doen?

rosetta schreef:Ja paarden die niet rad zijn, worden niet goed bereden schijnt. Volg eens een les bij Antoine de Bodt, www.hoefkatrol.com. Daar wordt je wijzer van.... Ik tenminste wel![]()
Greetz rosetta
Citaat:batje schreef:Sorry, even niet bijgehouden. Bij deze dus
Marlinde schreef:
Mijn paard kreeg na een bezoek in utrecht ook van die rolijzers met zooltjes en vlas erin. Ook kreeg ik diezelfde pijnstillers als die jij kreeg. Je krijgt die pijnstillers doordat je paard door de nieuwe ijzers een andere stand krijgt en door de pijnstillers heeft je paard weinig tot geen last van de nieuwe stand.
Verder heeft het mijn paard niet beter laten lopen met die rolijzers.
Wens je veel sterkte toe
Dank je! Balen dat de jouwe er niet beter van is gaan lopen, het klinkt inderdaad ook alsof ze bij jou hetzelfde dachten. Heb jij wel een diagnose meegekregen? En ben je nu iets verder of heb je nog hetzelfde probleem?
Marlinde schreef:Heb zelf nooit problemen gehad met zijn voorbenen.
Op dit moment loopt mijn paard goed sinds ik hem op primeval heb gezet. Rijd gewoon zo veel mogelijk, dat wil zeggen zeker 5 a 6 dagen in de week, ga zelfs weer wedstrijden rijden dit jaar.
Niet opgeven, maar wel realistische blijven!

unamie schreef:de dierenarts zag weinig heil in scannen![]()
ik zou zeer zeker de voorpezen laten scannen
[...]
ze staat al een half jaar op rust en het komt helaas nooit meer goed met haar
unamie schreef:de dierenarts zag weinig heil in scannen![]()
ik zou zeer zeker de voorpezen laten scannen
[...]
ze staat al een half jaar op rust en het komt helaas nooit meer goed met haar