Echt een paardenredder
haha.. fijn toch dat je hem weer terug hebt..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gijsenkim schreef:Hoe kan dat nou? het diertje heeft er misschien een halve week gestaan? Een shet in een grote box krijgt het niet eens in een maand tijd het voor elkaar om in de poep te gaan staan...... als hij niet uitgemest wordt.
Jetta schreef:Je moet ook wel uitkijken aan wie je een pony verkoopt. Als je wilt dat hij echt goed terecht komt, moet je de mensen waar hij heen gaat eigenlijk een beetje kennen. Eén ding weet ik zeker, toen jullie hem kwamen halen, stond hij NIET zielig over zijn deurtje te kijken, hij heeft al die dagen niet zielig gekeken. Vrijwel iedereen op stal was weg van Bobbie, hij hinnikte heel lief naar iedereen die langs kwam en kreeg veel aandacht. Er waren mensen die er over dachten om hem te kopen, zo leuk vonden ze hem. De mensen waar jij hem aan had verkocht, konden helaas door onverwachte persoonlijke omstandigheden niet meer aan hun verplichtingen voldoen. Dit kan helaas gebeuren.Heel goed dat ze hem weer aan jou terug hebben verkocht, wat moesten ze anders?
Bobbie stond in een gloednieuwe buitenbox, hij was die dag nog niet uitgemest. De box was wat nat, maar hij stond niet in de drek.
Ook al valt het allemaal wat tegen, je moet wel eerlijk blijven.
Ik hoop dat je Bobbie nog lang mag houden, hij is enig. Doe daarvoor ook je best op school, ik hoop dat je snel een baantje vindt.En....pas een pony kopen als je hem ook kunt onderhouden. Je kunt jammer genoeg niet alle ponies met een lieve snoet van de slacht redden, hoe goed je het ook bedoelt.
Succes ermee.

scheepie schreef:Voila, waarom heb je hem dan zelf verkocht???
Je kan zeggen wat je wilt, maar ze heeft hem weer terug gehaald, omdat de mensen die hem gekocht hadden hem niet meer konden houden door omstandigheden zoals ik van Johnvt begrijp.
Persoonlijk vind ik het vreemd als je net een pony hebt gekocht en na een halve week hij ineens door omstandigheden weg moet? Daar denk je toch goed over na, als je een pony koopt en niet dat je hem ineens weer weg moet doen.
Het kan best zij dat Suus door de emoties misschien overdrijft, maar wees eerlijk. Als je je paardje verkoopt en je denkt dat je leuke nieuwe eigenaren hebt gevonden en je wordt gebeld na een halve week, dat ze hem weg moeten doen. ...Ja daar zou ik ook niet vrolijk van worden.

xSuusx schreef:Ja hij staat weer bij mij ja,Maar zekers nog voor 4 maanden en als ik geen werk of baantje hebt is weer de keuze dat ik hem moet verkopen![]()
Wat is het eigelijk moeilijk om een kl*te baantje te zoeken.!
of een krantenwijkie heel veel kinderen staan erom te springen!