Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Unicorn1984 schreef:Maar goed, schreewende en beledigende intsructie vind ik vreselijk, wil niemand aanvallen, maar het kan ook anders.
Tussen ruiter en paard moet er ook geen krachtspanning zijn, maar dat geld ook voor instructie en ruiter.
Citaat:Als bijv. de instructeur duizend keer heeft gezegd dat je rechtop moet gaan zitten bijv. mag hij best wel een keer wat strenger zijn. Dan ga je toch sneller proberen rechtop te gaan zitten.
jantina schreef:Ik ga er van uit dat je met schreeuwen, schelden bedoelt?
Een instructrice mag best streng zijn en mag best even "verdorie Jantina, nu doe je het wéér fout" zeggen. Maar dan op een nette manier en niet al schreeuwend en foeterend.
Dan zocht ik toch even verder naar een andere instuctrice.
Ik leer toch ook beter met complimentjes, hoe klein dan ookDat motiveert en als ze daarvoor of erna iets zei wat strenger was, pak ik dat ook fanatieker aan.
parouscha schreef:Nee vind het niet kunnen.
Ik zou er persoonlijk niet over kunnen, raak volledig uit men concentratie, en voel me dan gelijk niet op men gemak meer.
Of ik ga er tegen in, heeft dus geen nut.
Ik vind dat je het ook met gedult kunt oplossen, dan mag je nog wel streng zijn maar niet gaan schreeuwen