Laura schreef:Hahaha... Bij deze nodig ik Ikke en Sonja uit om op Iwaldo te klimmen. Dan race ik er even langsop met een ander paard en dan mogen jullie hem stil zien te krijgen zonder in zn mond te trekken.
Trust me, achterover zitten, hooooo zeggen, vind ie een lachertje. Ik vraag me dan af of jullie wel eens op een op hol geslagen paard hebben gezeten en ben heeeeel benieuwd hoe je die teruggekregen hebt (in mijn geval dus met één teugel een zijpad ingetrokken en met de kop tegen de boom geparkeerd)
Toch blij dat ik er een neusriem en sperriempje aanhad want anders had ie nu toch geen tanden meer gehad denk ik.
Is dus een gebrek aan opvoeding...... Tuurlijk is er op zo'n paard geen andere oplossing dan (mede) in aan z'n bit trekken. Maar ik ben zo'n naieve truttebol die haar paarden graag goed opvoed. En dat betekent dat HO heilig is. Echt heilig dus.
En nou niet leuteren over op hol, want hoe vaak gaat een paard nou echt op hol????? Meestal is het maar een loze kreet van een ruiter, en een paard dat te slim is voor degene op z'n rug.
En als die neusriem je moet redden op zo'n op aan de kletter zijnde tank.....