droombaan

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 19:42

Ik zou graag een grote luxe pensionstal willen, maar dan niet met van die kakballen. En met zn allen lekker endurance rijden

GEZELLIE!!!

nishrinakn

Berichten: 273
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 20:01

Als ik kon wensen, iets in de paarden.
Dan wens ik een Fokkerij.
Fok me eigen paarden rijd ze zelf in en dan verkopen natuurlijk. Party!! Party!! Party!!
Dat zou ik graag willen. en dan met KWPN en arabieren.
Maar die droom komt toch niet uit.. Verdrietig
groetjes ..mireille

ikke

Berichten: 37654
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 20:07

Droombanen in de paarden? ik denk dat ik Range Rovers ga verhandelen. Wat daarvoor betaald wordt, wil je niet weten. En met een beetje zoeken zijn ze voor een schijntje te koop.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 20:11

een stal hebben met als doel verwaarloosde paarden opvangen en weer gezond maken en welshjes fokken!!!!!!!!!!!dat is al een droom van mij sinds mijn tiende!

Cowgirl

Berichten: 23765
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-01 21:28

hey IKKE das een goeie.
Ik heb eigenlijk nog een droombaan. Werken op de stal van Mario Lurachi, een bekend trainer van filmpaarden. En dan zelf natuurlijk ook trainer worden en mee doen in de film

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 22:12

Citaat:
Op 2001-04-13 21:39, schreef Phia Bink:
Onze droom Lachen is uitgekoemn. Een eigenstal met een eigenpaard, 2 pony's en wat pensionpaarden, zeer goede buitenbak, 2 paddocks en 1 1/2 ha land. We hebben er 5 jaar Frusty naar gezocht en het is precies wat we wilde: een klein huisje met schuren en land. Lachen
Er is nog hoop voor degene die ook zo iets willen. Knipoog Heb geduld het komt heus ooit wel.



hier sluit ik me dus volledig op aan.
maar hier zijn die huizen zo ongelooflijk duur.dus zal wel bij Dromen (dromen) blijven

Thirza

Berichten: 9267
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 22:56

ik zou samen met mijn ouders en zus een pensionstal beginnen en als alles een beetje zou lopen zou ik mijn ouders op vakantie sturen naar egypte (een nijl cruise) dat is wat ze wouden doen maar ze hebben hun vakantie afgezecht om Sya te kunnen kopen (lief he)
ik zelf zou nog wel een shire erbij willen die zoveel mogelijk de zelfde aftekeningen heeft als Sya (lijkt me leuk)

dit is mijn wens

Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 09:38

Ik zou wel op een springstal willen werken.

HEY JET!!! Bedoel je de prins Willem Alexandermanege in Amsterdam en de Prinses Margrietmanege in Westerbork?????? Rij je daar of ben je vrijwilliger ofzo????
groetjes van Vanessa

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 10:38

Runningkawa: ze schrijft dat ze 5 jar hebben gezocht naar hun droomhuis, als je in de tussentijd geod spaart, scheelt dat eenhoop in de hypotheek, en mischien dat tegen die tijd de huizen ook al weer goedkoper zijn. Maar ja, 5 jaar duurt zo lang he? IK heb namelijk niet veel zin om zo lang te blijven wachten...Ik hoop op eind dit jaar of begin volgend jaar...

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 10:44

Hier is het bijna niet haalbaar om een huis met een stukje grond te kopen......dan zou je echt uit moeten wijken naar plaatsen waar de huizenprijzen nog wat lager liggen Verward .
Je betaald hier voor een rijtjes huis al rond de 500.000 en dan heb je een tuintje van 20 bij 10 ofzo, wil je echt iets dan ga je toch al gauw naar de 1.000.000.....kan ik nog zo hard sparen dat gaat dus ECHT NOOIT LUKKEN Boos!
Ach misschien winnen we lotto nog eens hahahaha Lachen

Jet

Berichten: 12079
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 11:15

Hoi Vanessa,
Ja die bedoel ik inderdaad. Ik heb in Amsterdam wel eens wedstrijden met onze ruiters gereden en we gaan inmiddels al zo'n 15 ( of is het nog meer??) jaar naar Westerbork op ruiterkamp. Ik begeleid en geef les op de vrijdagavond bij VPG Opmeer, die rijdt in Nibbixwoud in een commerciele manege en op de woensdagavond geef ik 4 uur les aan gehandicapten van VPG de Samenhang in de manege in Blokker. Ik merk wel dat het rijden in een gewone manege soms lastig is, omdat niet alle paarden en pony's even makkelijk zijn voor onze ruiters. Verder hebben we ook wel eens meegedaan met een wedstrijd in Almere, maar ik weet niet hoe die manege heette. Begeleid jij ook bij gehandicapten ofzo? Jij kent die twee maneges dus ook, wel leuk om te horen.
Groetjes van Jet.

Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 11:46

Ja, nou ja kennen. Ik ben een keer op die manege in Amsterdam geweest. Mijn vriend begeleidt ook gehandicapten daar. Elke woensdagavond. Verder is hij goed bevriend met een gehandicapte genaamd Joop. Ik weet zijn achternaam niet meer maar hij is ook naar de paralympics geweest.
Mijn vriend gaat ook al jaren naar Westerbork op kamp. Dit jaar gaat hij niet mee vanwege omstandigheden maar hij is vol lof over Westerbork. misscien ken je hem wel toevallig. Hij heet Jerry Stokvis.
groetjes Vanessa

Jet

Berichten: 12079
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 14:02

Hoi Vanessa,
Jouw vriend ken ik niet, maar Joop (Stokkel) ken ik wel, kwam hem wel tegen op wedstrijden van de gehandicapten waar onze ruiters ook aan mee deden. Ik ben nu zo'n 26 jaar betrokken bij paardrijden voor gehandicapten en vind het onwijs leuk om te doen. Mijn eerste paarden reden ook vaak mee met die lessen, maar het paardje dat ik nu heb is daar absoluut niet geshcikt voor. Veel te druk en te schrikkerig.
Groetjes van Jet.

Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 14:12

Jaaah Joop Stokkel, die bedoel ik.
Zelf doe ik niets met gehandicapten, maar ik heb enorme bewondering voor bijv. die Joop. Hij heeft slechts 1 arm en 1 been en hij rijdt de sterren van de hemel. Prachtig.

Wat leuk dat je je eigen paarden beschikbaar hebt gesteld voor de gehandicapten, maar ze moeten inderdaad 100% te vertrouwen zijn. Petje af ook voor die paarden hoor. Die zijn moeilijker te vinden dan een goed wedstrijdpaard. Als je weer naar een wedstrijd gaat in de buurt van Almere/Amsterdam (voorlopig niet, kweet 't)moet je maar ff waarschuwen. Misschien dat ik dan kom kijken.
Groetjes van Vanessa

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 16:19

hier kosten de rijtjes huizen dus ook rond de 5 ton.
iets met 3000 meter grond kost hier al zon miljoen. en iets met 1 ha.grond... moet ik daar dan de prijs nog van noemen? En dat zijn dan ook nog oude huizen hoor dus waar ook nog wel aan verbouwd moet worden.
wij zijn ook al best lang aan het kijken maar het is gewoon niet te doen dan zullen wij ook moeten uitwijken naar andere delen van NL.