En ik ben allang blij dat ze naar een bokker gaat, dan kan ik haar tenminste een beetje volgen. Gewoon het beste voor mijn meissie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik wist dat Manon Indy misschien weg wilde doen, maar vanavond hoorde ik dat ze haar echt gaat verkopen. Ik weet niet wat het is, maar ik vind het jammer om te horen dat Indy nu niet meer hier in de buurt staat. Ik ben af en toe een paar keer bij Indy wezen kijken en was op de een of andere manier gek van dat paardje. Maar goed... ik kan me heel goed voorstellen dat Manon Indy liever niet wil houden. Zo is het nu eenmaal. Ik ben blij dat Manon een verstandige keuze heeft gemaakt. Het enige wat ik hoop is dat Indy een heel goed tehuis krijgt en ik heb het gevoel dat ze het bij allebei de bokkers die haar graag willen hebben, het even goed zal hebben.
). Gedraag je in het vervolg eventjes want voor je het weet heb je een ban aan je broek door dergelijk gedrag te vertonen. Tjonge jonge zeg... Denk eerst eens na wat de gevolgen kunnen zijn voordat je iets zegt!! Het gaat hier om een paardje wat verkocht gaat worden en waar iemand het misschien erg moeilijk mee heeft! Maarten schreef:
Ik wil tot slot (zonder hier verder over in discussie te treden) even Tania tot de orde roepen (die hier notabene nog maar net komt kijken). Gedraag je in het vervolg eventjes want voor je het weet heb je een ban aan je broek door dergelijk gedrag te vertonen. Tjonge jonge zeg... Denk eerst eens na wat de gevolgen kunnen zijn voordat je iets zegt!! Het gaat hier om een paardje wat verkocht gaat worden en waar iemand het misschien erg moeilijk mee heeft!
paardje, maar jij vind zelf vast ook een leuke pony die echt bij je past! tania schreef:en sunnylover:aan jou heb ik echt geen bootschap paardesnol!!!!!!!
kijk uit of ik haal winny de poeh (mijn lievelingspaardje) derbij!!!
die trapt je ass naar de **********
Nonnie schreef:Sorry hoor, maar ik wordt een beetje verdrietig als dit topic zo wordt verknald. Wees blij dat ze een goed tehuisje krijgt, naar wie ze ook gaat!!
En ik ben allang blij dat ze naar een bokker gaat, dan kan ik haar tenminste een beetje volgen. Gewoon het beste voor mijn meissie

Gedraag jullie nu eens een keertje. Iedereen!!!
Het is werkelijk waar niet te geloven hoe onnadenkend jullie allemaal zijn. Iedereen gaat maar weer in op wat iemand zegt wat to-taal niet op dit topic slaat. Het gaat hier om een paard wat verkocht gaat worden (voor de zoveelste keer!
) en niet om vriendjespolitiek! (ik vind jou aardig dus ik wil dat jij het paard krijgt). Op dit moment is het aan Manon wie de eigenaar wordt. Kan misschien wel zijn dat 1 persoon de eerste was, maar als ZIJ niet vindt dat het klikt bij die persoon en bij de tweede wel... Tja... aan HAAR de keus en aan niemand anders.
Zullen we eindelijk eens volwassen worden en iedereen in zijn waarde laten. Zou een heel mooi voornemen voor het nieuwe jaar zijn en als een ander weer eens zonnodig overstag gaat gewoon NEGEREN.
En zelf ook geen reacties uitlokken!!!

greetje schreef:Nee hoor niks mis met jouw topic. Als je een topic plaatst verwacht je toch normale reacties? En wat dat paardje betreft ziet er goed uit, dus hopen maar dat jij hem krijgtZal ook even voor je duimen en geef je nog even door hoe het afgelopen is? Zou fijn zijn.