Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Woensdag schreef:Als je recht tegenover elkaar staat dan hou je je toch iets meer in denk ik dan maar.
Ikke niet hoor met dit soort zaken....
horsewisper schreef:Doe even gezond. Een paard van ANDERHALFJAAR !! al longeren, dat beestje hoort op te wei en afentoe mee wandelen als je er persee wat mee wild doen.\
En dan ook nog eens een bitje in een zadel met beugels erop je bent echt niet goed bezig.
ga je paard effe longeren als hij 2,5 is doe gezond.
Woensdag schreef:Ik zal nadenken over jullie meningen, ik vind het alleen zo jammer dat sommige mensen niet gewoon hun mening geven maar er gelijk zo op in hakken, maarja daar is het bokt voor.
Als je recht tegenover elkar staat dan hou je je toch iets meer in denk ik dan maar.
Woensdag schreef:HiHi............dat is wel waar, maar ik wil gewoon aangeven dat als je niet beter weet? Er zijn wel meer mensen die iets doen omdat ze het gewoon niet anders weten. En ik ben er wel eerlijk in dat ik erover na ga denken.
Kleintje19 schreef:Ach meid, trek je er niet teveel van aan. Er zit een kern van waarheid in dat je niet te vroeg te werk moet gaan, maar op Bokt worden dingen vaker op zodanige wijze gezegd (door puber paardenmeisjes) dat het gewoon ronduit l*llig overkomt. Als jij het gevoel hebt dat je goed bezig bent moet je gewoon lekker zo doorgaan, en als deze berichten je aan het denken hebben gezet is dat goed, maar toch...
Stiekem, zijn heel veel Bokt-meisjes diep van binnen gewoon Pennymeisjes