Heb ik dat...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

minkieboy

Heb ik dat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 14:36

*Mounty* schreef:

[size=18]hallo,

Altijd als je berichtjes leest gaat het over eigenpony's ofzo of die en die is eindelijk van mij.
Maar ik snap dat niet heeft iedereen soms een eigen pony?
Nou ik niet hoor ik mag geen eigen pony
Boos! Ik vindt dat heel erg want het al mijn vriendinnen hebben een eigen pony
ook zijn hier nergens meer verzorgpony's te vinden..
Ik snap het niet hoor!!

Nou ik hoop dat jullie reageren
xxx mounty
[/size]

Dreams are true?? I've always dreamed over my one horse buth never came true!

He Mounty,
Ik ben 30 jaar en heb zins 5 jaar een eigen haffie,ook ik dacht dat ik nooit een eigen paardje zou krijgen,zo zie je maar weer het kan heel anders lopen dan jij denkt,wie weet koop je ooit zelf nog een paardje,geef je droom in elk gval niet op,want als je dit echt wilt zal je dit ook ooit wel eens lukken,geloof me.

minkieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 14:41

*Mounty* schreef:
Bedankt voor jullie reacties maarik weet zeker dat ik geen verzorgpony vindt want die zoek ik ook al 2jr!!!!!! Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen
gr xx

Weet je wat ik altijd balen vindt,jij zegt dat je geen verzorgpony kunt vinden en dat je al twee jaar aan het zoeken bent,en ik heb denk ik ook al twee jaar gezocht naar een verzorgster,maar helaas zijn die ook nogal schaars helemaal in friesland,eigenlijk best banketstaaf jij kunt geen pony vinden en ik geen verzorgster. Huilen

minkieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 14:52

Tinne schreef:
Ik heb ook geen eigen pony, maar Skippy (mijn exverzorgpony,ze is verkocht) en Tinne (mijn exverzorgpaard, is ook verkocht) waren voor mijn gevoel wel mijn eigen paardjes... Ik zou ze alleen nooit verkocht hebben natuurlijk Huilen Verdrietig Huilen Mijn ouders zeggen dat ze niet genoeg geld ervoor hebben...maar daar geloof ik echt geen ene f*ck van, want ik kan mijn eigen paard hartstikke goedkoop stallen bij mijn oom (hoef daar geen stalgeld te betalen, alleen hoefsmid en naast mijn oom woont de dierenarts, scheelt ook weer in voorrijkosten) Maar nee, het was te duur! Ik snapte er echt nix van, hoe kunnen mijn ouders mij zoveel verdriet laten hebben als ze het wel kunnen betalen... Verward Zelf heb ik eigenlijk alle spullen al voor een paard...behalve een zadel en een hoofdstel dan, maar daar zou ik zelf ook genoeg geld voor hebben...Ik snap het echt niet en zal het ook nooit snappen...maar ik weet wel dat we niet de enigste zijn!!

xxxSanne

Vergeet niet dat er wel wat meer bij komdt kijken dan alleen de aanschaf van een pony en de stalling,je pony moet regelmatig ontwormd worden(om de 6 a 8 weken)als je van plan bent om veel buitenritten te gaan maken dan zijn hoefijzers ook niet verkeerd dit kost(hier in friesland f165,00)ook die moet je vernieuwen om de 6 a8 weken,dan moet je je pony twee keer in het jaar enten,je pony kan ook eens ziek worden(mijn pony moest dit jaar geopereerd worden,ben je ook al gauw een paar duizend gulden lichter,en dan moet de stalling ook nog betaalt,jij zegt dat je geen stalgeld hoeft te betalen maar ik neem aan dat je wel het voer moet betalen,zijn brokken en hooi enz.
Dus voor dat je je ouders met beschuldigingen naar het hoofd smijt ga eerst een de kosten berekenen ik denk dat je er dan wel even anders over gaat denken.

*Mounty*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-01 11:48

jah das balen..
jij geen verzorgster en ik geen verzorgpony.
en ik woon ik zwolle dus das een beetje ver Knipoog
waar staat je pony dan precies?

groetjes mariette