Toch een eigen paard...!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 22:01

GEFELICITEERD!! Het is toch geweldig zo een verhaal!! En als het penny klinkt lekker zo laten Lachen Jij bent er blij mee Lachen

Nadua

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 15:17

Heel veel plezier met je paardje!!!
Geniet ervan!
Ik weet hoe je je voelt, hebt mijn beestje als het ware ook vd slacht weggeholpen!! Heerlijk gevoel he!! Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-04 19:37

Nadua schreef:
Heel veel plezier met je paardje!!!
Geniet ervan!
Ik weet hoe je je voelt, hebt mijn beestje als het ware ook vd slacht weggeholpen!! Heerlijk gevoel he!! Haha!

Het voelt super! En het paard zelf.. die hebben er geen notie van he?
Ze staat daar vast gewoon lekker buiten zoals anders, en word s'avonds binnen gehaald, zoals anders....
same old, same old....
Behalve dat ze niet meer getraind hoeft te worden voor de sulky Lachen Even een paar maandjes rust.

horseylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 15:41

hoi ellie super leuk verhaal heb het ff helemaal gelzen
ik kom zeker nog een keertje bij je lanks en dan trek ik de rijbroek aan hahahah
nou ja weet gelukkig waar ik het over heb

Groetjes

Chrisssy

Re: Toch een eigen paard...!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 14:33

Heeey,
Wat super voor je Haha! Haha!

Zoiezo al een eigen paard, dat is natuurlijk fantastisch. Dan ook nog ens een waarop je stapelgek bent en als klap op de vuurpijl red je haar van een (niet verdiende) dood!

Ik denk dat er meer mensen zoals jij moeten zijn; die niet persé een super raspaardje van een dure fokker nemen, maar zo een dier redden!
OK dan!

Super gedaan hoor, ik wens je heel veel plezier met haar

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 12:58

Heey!!

heel erg gefeli met je paardje!! volgens mij is ze een super paard!!

Ik had nog wel een vraag aan je he, want ik wil mijn ponys eigenlijk ook mee naar nederland meenemen, ze staan in frankrijk nu, maar ik heb geen idee waar ik dan allemaal tegenaanloop... Ik zal eerst een trailer ofzo moeten aanschaffen, en rijbewijs voor zware trailer halen.... en dan de ponys zelf, welke inentingen moeten ze? hoeveel kost dat bij elkaar? en dan t paspoort enzo, dat hebben ze ook niet, dat zal ook wel handen vol geld kosten... Nou zal jij dat waarschijnlijk niet hebben want ik neem aan dat jouw paardje wel gewoon gechipt is enzo.

Nouja iig heeel veel plezier met haar, dat zal vast wel lukken!!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 15:09

Thnxxx!
Waar in Frankrijk staan jouw pony's? Misschien kunnen ze gelijk mee met die van mij...? Scheelt mij ook weer transportkosten... Lachen

Mijn paardje word gechipt en ge-ent in Frankrijk. Een paspoort heeft ze al, en de eigendomspapieren heb ik ook al.
Je moet er daar gewoon even mee naar een DA, en dan zeggen dat je ze wilt exporteren naar Nederland, wat heb je daar voor nodig?
een DA weet dat wel.
Waar in Nederland woon je? Ik zelf in Noord-Holland, maar als jij bv in Groningen ofzo woont.. zal dat ook wel problems geven denk ik...
Oh, ik zie het al.. Almere. Is wel een stukje verder, maar moet wel te doen zijn denk ik....

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 15:40

Wat een blikvanger met een lieve uitstraling!!!

Misschien een idee dat die Nederlandse vriendin, Marijke, jou af en
toe een paar foto's stuurt van paarden, die geschikt zijn om als
recreatie-paard etc. te dienen? Pling (ik weet het een mega-lange zin...)

Ben in de toekomst wel van plan om ooit een paard te kopen.
Helaas moet ik in de toekomst wel ff benadrukken... Ooit zal het uit
komen, gegarandeerd. Niet de jackpot, maar het paard Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 21:29

PaysBas schreef:
Wat een blikvanger met een lieve uitstraling!!!

Misschien een idee dat die Nederlandse vriendin, Marijke, jou af en
toe een paar foto's stuurt van paarden, die geschikt zijn om als
recreatie-paard etc. te dienen? Pling (ik weet het een mega-lange zin...)

Thnxx! Mensen denken dat ze heel groot is, en dat lijkt ze ook wel op deze foto, maar ze is maar 1.56 Haha!
Ik heb voor Marijke ook nog 2 merries te koop aangeboden op het 'Commercieel' forum, ook dravertjes, die het goed zouden doen als recreatiepaard.. Maar niemand koopt een paard vanaf een foto. Zelfs niet als ze 100% gezond zijn, en maar 700euro moeten kosten.. (incl.transport Knipoog )

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 08:24

700 das een koopje!!!

MarjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 13:27

Ik herken hier wel errug veel in. Toen mijn twee dochters "op paardrijden gingen" kreeg ik ook weer de kriebels. Dus ook weer begonnen.
En ook bij mij een man die er niets mee heeft.
Inmiddels rijden we alledrie bijna 3 jaar en is er afgelopen zomer een pony en eind december een paard gekomen.... Dat paard (Jamie) heeft op Bokt te koop gestaan.
Kan nog steeds niet geloven dat ie echt van mij is *LOL*

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 13:33

van harte gefeliciteerd hoor!
en veel plezier ermee,als ze straks in Nederland is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 17:25

Hej!

U bent toch de tante van Nadine en Mariska? Ik ben een goede vriendin van Mariska, ze heeft me idd al verteld dat u en Nadine misschien een eigen paardje zouden kopen.

Nou hierbij van harte gefeliciteerd, het lijkt alsof het allemaal zo moest wezen! Echt een heel mooi beestje is het!

Groetjes [***]

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-05 17:50

Miss_Montana schreef:
Hej!

U bent toch de tante van Nadine en Mariska? Ik ben een goede vriendin van Mariska, ze heeft me idd al verteld dat u en Nadine misschien een eigen paardje zouden kopen.

Nou hierbij van harte gefeliciteerd, het lijkt alsof het allemaal zo moest wezen! Echt een heel mooi beestje is het!

Groetjes Beau

Hoi Beau!
Ja, klopt wat je zegt, ik ben 'de tante van'.. Haha!
Misschien dat we Mariska ook wel 'paardengek' kunnen krijgen? haha Zou leuk zijn Lachen
groetjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 19:05

Hahahaha!

Wat grappig! Zo kom je nog eens mensen tegen! Als ik nou veeeeel meer op school over paarden ga praten en haar helemaal gek maak dan komt het vast wel goed. Ze had het er wel eens over dat het haar leuk leek om op paardrijden te gaan dus ik denk dat ze er uiteindelijk wel voor valt! Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-05 19:15

Ja, helemaal als ze niet echt op die dure les hoeft, maar af en toe bij mij mag rijden he..
Maar dat doen we voorlopig nog maar even niet, mijn paardje is pas 4jaar, en net onder het zadel.. Ik heb er zelf nog niet eens op gereden, laat staan dat ik er een ander op laat he Haha!

Maar... voor de belangstellenden... Ik heb net het nieuws gekregen dat ze hoogstwaarschijnlijk aanstaande vrijdag (11 maart dus) naar Nederland komt!
duimen voor ons he! Haha! Haha!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 21:57

Dabo schreef:
Ja, helemaal als ze niet echt op die dure les hoeft, maar af en toe bij mij mag rijden he..
Maar dat doen we voorlopig nog maar even niet, mijn paardje is pas 4jaar, en net onder het zadel.. Ik heb er zelf nog niet eens op gereden, laat staan dat ik er een ander op laat he Haha!

Maar... voor de belangstellenden... Ik heb net het nieuws gekregen dat ze hoogstwaarschijnlijk aanstaande vrijdag (11 maart dus) naar Nederland komt!
duimen voor ons he! Haha! Haha!

Heej....dat is al snel, toch???

Ik ga voor je duimen hoor!!!!!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-05 22:03

thnxxx Haha!

Jaja, dat is al HEEL snel! jippieeeee *LOL*

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 22:15

gefeliciteerd dan maar he Haha! veel succes.. we horen nog van je he

MarjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 07:10

Dan kan het grote genieten wel al heel snel beginnen. Veel plezier ermee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 13:34

[/Quote'DABO'] Ja, helemaal als ze niet echt op die dure les hoeft, maar af en toe bij mij mag rijden he..
Maar dat doen we voorlopig nog maar even niet, mijn paardje is pas 4jaar, en net onder het zadel.. Ik heb er zelf nog niet eens op gereden, laat staan dat ik er een ander op laat he
duimen voor ons he! [quote]

JA ik hoorde het vanmorgen van Mariska! Ik zei zo van he? Gister zei je tante dat ze van de zomer kwam! Toen was ze heel verbaasd van he? Ken jij mijn tante dan? hahahaha dus ik het hele verhaal uitgelegd.

Echt leuk dat ze vroeger komt! Waar wordt ze gestald?

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 14:03

Ik heb meteen de andere foto's eens bekeken, wat een leuk paard! Maar ik hou sowieso wel van dravers eigenlijk. Leuk koppie zit er ook op. Heel veel plezier straks met je paard! Kriebelt het niet ontzettend nu ze zo snel naar Nederland komt?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-05 14:43

JoT schreef:
Ik heb meteen de andere foto's eens bekeken, wat een leuk paard! Maar ik hou sowieso wel van dravers eigenlijk. Leuk koppie zit er ook op. Heel veel plezier straks met je paard! Kriebelt het niet ontzettend nu ze zo snel naar Nederland komt?

thnxxx jaaah, het kriebelt enorm.. Ik ben hyper actief, zit te bedenken wat ik allemaal nog kopen moet.. sjeeej! Haha!

@ Beau: Ik stal haar bij Taams, in Oostzaan. Mooie stal, all incl. Lachen
Had ik ook niet begrepen dat jij een paard in Belgie had ofzo..? En dat Mariska eens met jou een buitenrit gemaakt had..? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 15:07

Hahaha ja dat klopt alleen een eigen paard klopt niet! Ik heb een lievelingspaard, Boudoum, in Belgie waar ik vakantiewerk doe op een manege, we gaan er ook 1x in de 2 weken heen want we hebben daar een eigen huisje Haha!. Mariska is idd een keertje meegeweest en we hebben toe een buitenrit gemaakt. Dat was echt gaaf!

Stal Taams is een goede stal heb ik gehoord, ze zal het daar vast naar haar zin hebben!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-05 15:11

Miss_Montana schreef:
Hahaha ja dat klopt alleen een eigen paard klopt niet! Ik heb een lievelingspaard, Boudoum, in Belgie waar ik vakantiewerk doe op een manege, we gaan er ook 1x in de 2 weken heen want we hebben daar een eigen huisje Haha!. Mariska is idd een keertje meegeweest en we hebben toe een buitenrit gemaakt. Dat was echt gaaf!

Stal Taams is een goede stal heb ik gehoord, ze zal het daar vast naar haar zin hebben!

Oohhh okay, dan heb ik wel de klok horen luiden, maar wist niet helemaal meer waar de klepel hing Knipoog hahahaha