Jij bent er blij mee
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Nadua schreef:Heel veel plezier met je paardje!!!
Geniet ervan!
Ik weet hoe je je voelt, hebt mijn beestje als het ware ook vd slacht weggeholpen!! Heerlijk gevoel he!!
Even een paar maandjes rust.

(ik weet het een mega-lange zin...)
PaysBas schreef:Wat een blikvanger met een lieve uitstraling!!!
Misschien een idee dat die Nederlandse vriendin, Marijke, jou af en
toe een paar foto's stuurt van paarden, die geschikt zijn om als
recreatie-paard etc. te dienen?(ik weet het een mega-lange zin...)

)
Miss_Montana schreef:Hej!
U bent toch de tante van Nadine en Mariska? Ik ben een goede vriendin van Mariska, ze heeft me idd al verteld dat u en Nadine misschien een eigen paardje zouden kopen.
Nou hierbij van harte gefeliciteerd, het lijkt alsof het allemaal zo moest wezen! Echt een heel mooi beestje is het!
Groetjes Beau

Dabo schreef:Ja, helemaal als ze niet echt op die dure les hoeft, maar af en toe bij mij mag rijden he..
Maar dat doen we voorlopig nog maar even niet, mijn paardje is pas 4jaar, en net onder het zadel.. Ik heb er zelf nog niet eens op gereden, laat staan dat ik er een ander op laat he
Maar... voor de belangstellenden... Ik heb net het nieuws gekregen dat ze hoogstwaarschijnlijk aanstaande vrijdag (11 maart dus) naar Nederland komt!
duimen voor ons he!![]()

veel succes.. we horen nog van je he JoT schreef:Ik heb meteen de andere foto's eens bekeken, wat een leuk paard! Maar ik hou sowieso wel van dravers eigenlijk. Leuk koppie zit er ook op. Heel veel plezier straks met je paard! Kriebelt het niet ontzettend nu ze zo snel naar Nederland komt?

. Mariska is idd een keertje meegeweest en we hebben toe een buitenrit gemaakt. Dat was echt gaaf! Miss_Montana schreef:Hahaha ja dat klopt alleen een eigen paard klopt niet! Ik heb een lievelingspaard, Boudoum, in Belgie waar ik vakantiewerk doe op een manege, we gaan er ook 1x in de 2 weken heen want we hebben daar een eigen huisje. Mariska is idd een keertje meegeweest en we hebben toe een buitenrit gemaakt. Dat was echt gaaf!
Stal Taams is een goede stal heb ik gehoord, ze zal het daar vast naar haar zin hebben!
hahahaha