Steffi is geweest, deprimerende uitslag

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lestria

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 18:30

Mag ik zo onbescheiden zijn om te vragen wat het je dan gekost heeft? (mag uiteraard ook via PB)

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 19:49

ik zou graag willen weten wie die steffi eigenlijk is.
misschien ben ik wel dom maar goed.
mijn pony heeft een erg gevoelige rug en misschien kan ze mijn pony dan wel helpen en ik zou ook graag willen weten wat het kost.

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 19:51

sorry had nie goed gekeken maar hoe kun je met haar in contact komen of zo

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 20:59

Lientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 21:52

Zou ze ook paarden in Belgie behandelen? Ik heb een paardje dat met zijn achterbenen sleept maar waar niemand van weet hoe het komt.
Mischien kan zo iemand me wel verder helpen.

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 22:10

Het heeft 130 euro gekost. maar dat was het echt waard. Steffi was bijna 2 uur bezig en aan het eind van die 2 uur weet je wat je paard allemaal mankeerd. Hoeveel geld ik wel niet heb uit gegeven aan reguliere dierenartsen waarvan ik niets wijzer ben geworden.

Evenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 22:27

Je vertelde dat je zelf ook met je paardje praat en een vriendin van je ook, toch denk ik dat ze niet alles durft te zeggen. Ze is echt heel voorzichtig met jou, bijzonder!
Ik heb zelf ook geleerd om met dieren te praten, al heb ik het de laatste tijd te weinig gedaan en ik moet nog een boel leren! Wat ik wel heb geleerd is dat dieren dingen van hun mensen overnemen, om het te verlichten maar ook om het te spiegelen. Zo laten ze zien wat er bij hun mens aan de hand is. Ben jij dat al bij jezelf nagegaan? Je kan de kwaal bij het dier behandelen, maar als je er bij jezelf niets aan doet zal het niet (helemaal) overgaan bij het dier.

Evenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 22:28

Ik ga trouwens ook maar eens sparen voor een behandeling, er is nu wel geen specifieke kwaal maar doorlichten kan absoluut geen kwaad Lachen

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 22:33

Wat goed om te lezen dit. 17 januari komt ze mijn Jurga bekijken, kan niet wachten.

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 22:36

Ik ben het helemaal met jullie eens.
Steffie heeft ook ons paard behandeld toen ze nog met Laarakker werkte, en ze heeft in 4 behandelingen voor elkaar gekregen waar andere artsen niets mee konden!
Enne, over de prijs:
Omdat ze ook "gewoon" dierenarts is kun je het declareren bij de verzekering.
Het is echt de moeite waard, zeker ook als je al een tijdje aan het tobben bent met zgn. vage klachten. Ze kijkt gewoon verder dan een normale dierenarts zal doen.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 22:44

valt me nu ineens op hoeveel bokkers Steffi kennen Haha!
toch maar een fanclub oprichten dan, nog 8 dagen dan is ze weer bij Quentin(ik tel de dagen af Bloos ben zo benieuwd wat ze van hem vind na die 1e behandeling en wat ze de 2e behandeling nog meer voor hem kan doen!)

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 22:47

oef das niet mis..
maar probeer het positief te zien dat je nu in ieder geval weet wat er mankeert..! Goed dat je een afspraak gemaakt hebt dus
Veel sterkte ermee verder..

An_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 10:20

Lientje, Steffi behandeld ook paarden in België (mits het niet al te ver over de grens is). Ik zou het haar gewoon vragen.

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 10:48

Jeetje ik geloof dat ze bij heel bokt komt! A.s. maandag komt ze bij mijn paarden kijken, ik ben zo benieuwd!

Het is inderdaad niet zo'n leuke uitslag maar Steffi is dus wel heel eerlijk. Ze geeft je geen valse hoop. Ik ben blij te lezen dat iedereen zo enthousiast is!

estas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 11:16

20 januari komt Steffi ook bij mijn paard kijken, ze heeft het er maar druk mee! ik ben ook heel benieuwd, zeker nu ik naar aanleiding van mijn afspraak "Steffi" invulde op de zoekfunctie....

estas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 11:16

We kunnen inderdaad wel een steffi topic starten om alle verslagen van de bezoeken samen te brengen...

Margo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 14:27

Mijn paarden zijn altijd al bij erik in behandeling geweest en soms dus ook bij steffi wanneer hij zelf het te druk had vandaar dat ik haar ken.
Blijf nou zelf wel bij erik is voor ons het makkelijkst... en denk idd niet dat ze duur is.. bij Erik kost de 1e behandeling 120 euro en daar moet je zelf naartoe!

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 20:25

Het is misschien best een goed idee om een topic te starten met alle verhalen en ervaringen over Steffi. Lijkt me wel prettig om alle positieve verhalen te lezen van paarden die zijn opgeknapt.

Chinouc is sinds de behandeling wel rustiger, ze voelt ook rustiger aan. En ze is heerlijk knuffelig en zet weer wat vaker haar oren naar voren.
Verder merk ik nog niet zo heel veel maar dat kan denk ik ook niet anders aangezien we alleen maar wandelen.

Maaike14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 20:54

Maar als ze zoveel pijn heeft en het allemaal niet kan waarom laat je haar dan lijden??? Dan is het toch eerlijker voor haar om haar te laten inslapen???

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 21:01

pc werkte ff niet mee....
Laatst bijgewerkt door Renske_ op 30-12-04 21:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 21:04

Maaike14 schreef:
Maar als ze zoveel pijn heeft en het allemaal niet kan waarom laat je haar dan lijden??? Dan is het toch eerlijker voor haar om haar te laten inslapen???

???? waar slaat deze reactie op Verward

zowel Chinouc als Quentin zijn bij meerdere dierenartsen geweest, nooit is er gevonden wat de pijn veroorzaakte, Q werd afgekeurd op ataxie, wat hij helemaal niet bleek te hebben!

nu is Steffi een tijdje geleden bij Q geweest en kort geleden dus bij Chinouc, en na jaren van zoeken, is er eindelijk gevonden wat er fout zit, oa een scheef bekken.

Chonouc wordt nu behandeld, en dan wordt er daarna gekeken in hoeverre ze opknapt, en als je het topic goed had gelezen had je kunnen zien dat Jenna al tegen steffi had gezegd dat het haar soms beter leek om haar in te laten slapen, Steffi vindt dit nog niet noodzakelijk, mocht het zover komen dat Chinouc teveel lijdt, zal steffi dat echt wel zeggen, en dan weet ik zeker dat jenna de juiste keuze maakt.

Voor Quentin geldt hetzelfde, gaat het slechter met hem, dan wordt die keuze gemaakt....maar voorlopig heb ik een heel ander paard, en dat na pas 1 behandeling van Steffi!!!

dus ik vind je opmerking nogal ondoordacht en nergens op slaan

Maaike14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 21:08

maari k vind het zielig als mensen paarden gewoon laten lijden. En een paard met scheef bekken dat word echt nooit meer beter hoor dat doet heel erg veel pijn

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 21:17

Maaike14 schreef:
maari k vind het zielig als mensen paarden gewoon laten lijden. En een paard met scheef bekken dat word echt nooit meer beter hoor dat doet heel erg veel pijn

hahaha dan wordt ik ook nooit meer beter, en das toch echt wel gelukt Clown
heb nml een scheef bekken, scheve heup, scheve ruggenwervels en scheve nekwervels aan meerdere ongelukken overgehouden, en op mn nek na is alles hersteld OK dan!

en overigens heb ik meer vertrouwen in wat ik zelf zie, wat mijn DA zegt en wat Steffi zegt, dan dat een jong meisje op bokt ff beter denkt te weten......
en wat je zegt over dat mensen hun paard 'gewoon' laten lijden, nou daar is hier echt geen sprake van!

nogmaals, denk na voordat je met zoiets onzinngis reageerd.....

Maaike14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 21:25

het is echt niet onzin hoor ik ken een paard en die had dat en die moest ingeslapen worden. En we hebben het niet over dat zielige gedoe van jou maar over een paard

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 21:29

pardon? mijn zielige gedoe?? ik zei alleen maar dat ik precies dezelfde klachten heb gehad als mijn paard, waarvan jij beweerde dat het niet over kan gaan, nou dat kan wel degelijk overgaan, met een goede behandeling! en Chinouc heeft net als Q een scheef bekken, dus dit gaat nogsteeds over het topic...

verder zou ik dit topic graag leuk willen houden, dus graag je bijdehandte opmerkingen voor je houden.
dit topic gaat over Chinouc die door Steffi wordt behandeld, loze opmerkingen als die van jou dat je het paard maar beter in kan laten slapen, dat een scheef bekken nooit meer overgaat en dat het paard 'gewoon' moet blijven lijden, dat is complete onzin, en die mag je dan ook graag voor je houden ipv er het topic mee te verpesten Boos!