Moeten jullie ook wel eens zo om je paard lachen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 11:53

Wij hadden eerst ook een paard op stal, een merrie. En als je die bijvoorbeeld een corrigerende tik gaf, was ze beledigt en deed ze NIETS meer voor je. Hahaha, tja, zo baasje zo beestje Tong uitsteken

En als Torro op een natte wei staat, en hij gaat gek doen, en glijdt uit, wordt ie boos op zichzelf, en dan zie je die oren naar achteren gaan, en dan begint ie te steigeren omdat ie boos is..! Haha!

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 14:39

Haha ja laatst Carolien ook.
Die 2 kippen stonden in haar stal te scharrelen en Caro drijft ze in een hoekje en gaat boven op die kippen schijten Tong uitsteken
Dus die kippen kakelen! En Caro doet alsof er niks aan de hand is *LOL*

Biepje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 15:35

Ooit hebben ze een studie verricht naar spiegels in de stal. Wat bleek: de paarden met een spiegel in hun stal, waren heel gelukkig en keken de hele tijd naar zichzelf (ijdele paardjes!!!)! Zo grappig! Maar soms kunnen ze zo echt kijken naar zichzelf in de spiegel en dan zie je ze precies denken van: "wat een knapperd staat daar!!!".

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 17:35

Ik moest laatst zo lachten om mijn held, De boer was in de paddock naast hem met de trekker bezig. en toet stond te kijken wat ie nou allemaal aan het doen was, de trekker is heeeeel eng, maar hij stond in het midden van de paddock te kijken naar de trekker, de held. Dat vond ik al mans van hem, hij was helemaal in to de trekker. Toen kwam ik aanlopen, hij zag me niet, toen riep ik ''wat een held'' En echt op het moment dat ie me hoorde draaide hij zich om en kwam ie meteen aanrennen '' heeeeelp haal me hier weeeeeeg''

haha moest zo lachen..

En hij wil lliever niet op stal, dan is ie chagrijnig, maar van de week dacht ik, ach laat hem nog een beetje over het erf rondscharrelen, toen ik hem losliet, rende hij in een keer terug naar stal, zijn eigen stal in, en hij bleeef mooi staan waar hij stond!

haha hij is leuk

Biepje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 21:58

Een echte held op sokjes!

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 22:13

fenomeen is ook schattig Lovers als hij op de poetsplaats staat en er staat iemand in zijn uitzicht (op mij) is hij heel verontwaardigd. hij gaat dan in bochtjes om diegene heen kijken of heeeel boos kijken omdat ze niet voor m aan de kant gaan Haha!
hij is ook ontzettend grappig als hij probeert de voercontainers open te maken. hij gaat dan met zn tanden aan de handvaten en als het niet lukt gaat hij met zn voetje in de lucht uit frustratie Haha!

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 22:27

Ik moet zo vaak lachen Haha!..Mijn paard is echt zon arrogante muts Tong uitsteken en snel beledigd enzo *LOL*..Soms wel lachen eigelijk wel vaaak...echt een mevrouwtje Schijnheilig.En loe net zo Tong uitsteken

tizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 22:14

ik moet ook heel vaak lache lady en belinda en belinda is 30 en schuurt als een gek door de bak heen!!! met de lady van 14

hier lady in actie Afbeelding

n hier belinda even rustig aan het draven normaal gaat ze zo snel dat ik niet eens een foto kan maken hahahah
Afbeelding

en hier met zen 2en
Afbeelding