Om wille van de risico's die je op kan lopen hebben mij ouders een pony gekocht toen ik 15 jaar was en al een jaartje of 6 op de manege reed. Ik was ook bereid om veel te doen voor een verzorgpony! Ik ben nu 22 en ik zou het leuk vinden om iemand te hebben die graag een pony zou willen verzorgen. Die had ik uiteindelijk, maar die griet wilde mijn paard niet rijden want ze wilde minimaal een m dressuur paard! Het paard was goed aangereden super eerlijk en een waarmee je in de sport ver zou komen, maar m was ze nog niet. Vanwege tijd en ruimte gebrek heb ik haar verkocht. Uiteindelijk zijn het mijn dieren waarover ik verantwoordelijk ben en als ik er geen tijd voor kan maken dan zal ik andere dingen moeten doen! Ik heb zo een idee dat kinderen betaald willen worden ipv leuk omgaan met paarden! Maar ja als ik jullie verhalen zo lees dan hoef ik die trammelant allemaal niet. ik heb wel een verzorgster gehad, en dat ging super was namelijk mijn beste vriendin, maar ik ben verhuisd dus... gr gabrycha

) Ik rijd lang niet iedere dag maar kom wel om alleen uit te mesten bijvoorbeeld of alleen te poetsen. Dat vind ik eigelijk net zo leuk en soms wel leuker als rijden. Voor mij hoeft dat niet altijd rijden, pas was ik ook gaan wandelen in het bos met Arie.
)\
maaike
) alsnog longeerde ofzo.
. Daar baal ik toch zo van! Komen ze een paar keer of alleen voor de les of op zondag als ze toch niets anders te doen hebben. 
, niks aan te doen, toen kregen ze een nieuw paard, die ik ook ging verorgen. op een dag begon dat paard te hangen, halster kapot. ik dat beest in een box gezet, ging ze steeds met haar hoofd over de rand bovenaan, en dan en soort van luchtzuigen... ikw as veels te bang dat ze bleef hangen, zodat ik niet bij haar weg durfde om een ander halster van iemand te lenen ( ze hadden ook geen extra halster daar liggen
dan is het ook zo dat het mijn eigen schuld is en ik het ook zlef moet betalen (uiteraard
)