Om wille van de risico's die je op kan lopen hebben mij ouders een pony gekocht toen ik 15 jaar was en al een jaartje of 6 op de manege reed. Ik was ook bereid om veel te doen voor een verzorgpony! Ik ben nu 22 en ik zou het leuk vinden om iemand te hebben die graag een pony zou willen verzorgen. Die had ik uiteindelijk, maar die griet wilde mijn paard niet rijden want ze wilde minimaal een m dressuur paard! Het paard was goed aangereden super eerlijk en een waarmee je in de sport ver zou komen, maar m was ze nog niet. Vanwege tijd en ruimte gebrek heb ik haar verkocht. Uiteindelijk zijn het mijn dieren waarover ik verantwoordelijk ben en als ik er geen tijd voor kan maken dan zal ik andere dingen moeten doen! Ik heb zo een idee dat kinderen betaald willen worden ipv leuk omgaan met paarden! Maar ja als ik jullie verhalen zo lees dan hoef ik die trammelant allemaal niet. ik heb wel een verzorgster gehad, en dat ging super was namelijk mijn beste vriendin, maar ik ben verhuisd dus... gr gabrycha