Haaa Melissa heeft iets gewonnen Wat cool Is idd Melissa van bokt!Ik wil wel graag die van deze maand winnen :J
Gefeliciteerd alle winnaars!!! Ik heb weer niets gewonnen.Deze maand maar weer eens proberen en hopen dat ik nu wel wat ga winnen.
Gefeliciteerd winnaars! Ik doe elke keer mee, maar nog niets gewonnen. Wel jammer.Die van deze maand is idd niet moeilijk.
Ukster schreef:bij al mn 4 prijsvragen niks gewonnen deze maand grr bagger hahawelke heb je nog meer dan?
Kitty schreef:Sonja Hennekes is volgens mij de zus van SamSam. Degene die altijd op de foto's staat.Jaaaah dat klopt, binnenkort heeft Samsammetje er weer een nieuw dekje bij!!
Ik heb ook niets, en ik heb eigenlijk altijd de juiste oplossing Maar goed, voor diegenen die el een prijs hebben gefeliciteerd (ik zou best die mooie laarzen illen hebben)
Weer niks gewonnen!Diegenen die wel wat wonnen: gefeliciteerd!Deze maand issie best simpel eigenlijk...
nope ook dit keer weer niets gewonnen haha maar zoals loutjuh al zegt het went wel deze maand is idd makkelijk
ik wist hem afgelopen maand niet dus heb ook niet meegedaan. Deze maand is ie gelukkig wat simpeler , dus ik ga weer insturen.