hmfp! shetlanders

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 09:56

de eerste paar uren toen ik brammetje had niet best hij vliegen vliegen hij was als de dood gewoon ook doorde draden heen. de boer waar hij toen der tijd stond had heel veel moeite gedaan t hele weiland in 2 delen gesplitst gaat die gek er door heen.
ik had m eindelijk hoort hij were iets hij denkt rennen!!! ja hoor zn halster kapot had ik geen halster voor hem nou dan baal je hoor want tsja zie maar eens een veulen(van 5 maand was hij geloof ik) in handen te krijgen die je net een paar uur hebt en die niet veel in handen is geweest Bloos

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-04 10:13

dat maakt het nog handiger Haha!
bij lodewijk maakt het niet uit in welk land ik hem zet ik vind hem altijd in het andere land terug zelfs als je hem op het stuk zet waar meer gras staat.
als hij maar het idee heeft dat hij ontsnapt is Clown dat hij dan gewoon op het andere stuk staat komt niet in hem op Clown

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 10:40

nee he haha nou in het begin had ik bram ook altijd vast aan het spit.
Dan kon je lagguh altijd als een gek rondjes rennen om dat spit en kwam je de volgende dag weer nou wat denk je natuurlijk had meneer het spit er uit getrokken Clown hij houdt dus duidelijk niet van vast staan Knipoog

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-04 13:50

het liefst lopen ze gewoon los door de hele polder denk ik Haha!
ze zijn zo klein, maar ze vinden dat ze meer ruimte nodig hebben dan welk paard ( van 1.80) dan ook Haha!

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 14:08

ja hij loopt nu ook los hoor maar omdat ik hem nog maar net had wou ik dat hij aan het spit aan mij wende dat is handiger(gemakkelijker te pakken en zo)

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 14:24

My Dominique schreef:
haha wees daar maar blij om, maar misschien ligt het wel aan het feit dat jij en rein merrietje heb en dennis en ras allebei rein hengstjes zijn Tong uitsteken
rascal gaat wel in het ijselmeer liggen rollen Clown ach hij word er goed schoon van dus dan vind ik dat niet erg (dat doet hij trouwens niet als veroon erop zit Haha! alleen aan de hand Haha! )

Ik denk dat daar het verschil zit Knipoog.

Dat rollen, dat niet willen longeren enz enz enz komt mij heel bekend voor Schijnheilig. Die lieve pluis die ik hier op het land heb lopen heeft mij wel tot wanhoop gedreven hoor!!!!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 14:39

arme shetjes toch... voelen zich zo onbegrepen Ach gut
en wij mensen maar denken dat ze zo eigenwijs zijn Haha!

haha:D:D:D

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-04 21:27

Dennis schreef:
Ik denk dat daar het verschil zit Knipoog.

Dat rollen, dat niet willen longeren enz enz enz komt mij heel bekend voor Schijnheilig. Die lieve pluis die ik hier op het land heb lopen heeft mij wel tot wanhoop gedreven hoor!!!!

idd maar af en toe ruzie en dan doen ze het weer Tong uitsteken
kwestie van opvoeden Clown aleen word rascal nu alleen onder het zadel gereden dus ja zn knopjes longeren ed zijn even aan het afzwakken Haha!

kizz_rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 17:12

tsjee ik heb nou precies hetzelfde probleem Boos! en nu nog zien af te leren hè...

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 18:29

Nu al erg herkenbaar Haha! *LOL* Met ene 6 maanden oud hengstje, nog maar een paar weekjes bij mij en nu al genoeg grappen en grollen uitgehaald Tong uitsteken

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 18:54

tja sommige beesten.... ken er ook nog wel 1... nl ook een shetje (oliebol Tong uitsteken )

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-04 14:28

kizz_rianne schreef:
tsjee ik heb nou precies hetzelfde probleem Boos! en nu nog zien af te leren hè...

daar heb ik veroon voor Knipoog
binnenkort kunnen we gewoon elke dag op het zand rijden en kan hij er ook voor het rijden in rollen dus ik denk dat het dan al een heel stuk scheelt.
maar als ze eigenlijk nooit zand zien en dan in 1x op zand mogen lopen
dan is de verleiding erg groot natuurlijk Clown

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 15:18

My Dominique schreef:
daar heb ik veroon voor Knipoog
binnenkort kunnen we gewoon elke dag op het zand rijden en kan hij er ook voor het rijden in rollen dus ik denk dat het dan al een heel stuk scheelt.
maar als ze eigenlijk nooit zand zien en dan in 1x op zand mogen lopen
dan is de verleiding erg groot natuurlijk Clown

Schijnheilig ~~}>

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 16:37

hihi een echte shet dus , .. t is elke dag weer de vraag doet die t of doet tie t niet

de ene dag heb je een gouden pony en de andere dag een ras draak

al moet ik zeggen dat onze shet bij zijn baasje (mijn zoontje) nog nooit 1 stap verkeerd gezet heeft , en dit soort trucjes bij zijn bijrijdstertje
(net zo groot weegt nog minder maar wel iets ouder) wel regelmatig flikt

of gewoon op zijn kont gaan zitten , ook leuk Haha!

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 17:02

Een ecjte shetlander, een pony die ik kende deed dit dus ook