Sjimmy schreef:wéér die witte auto
PB renske20 eens die heeft al meermalen die witte auto (mercedes?) gezien?
OMG nee he, weer die witte auto ergens gezien 
die auto stond kort geleden weer op mn inrit naar de stal te kijken, had groot licht aan en kon dus precies de 3 buitenboxen zien
ik zal zo ff de 2 topics van mij opzoeken over deze auto
vorige x stond ie op mn inrit bij de stal en zijn ze 's nachts in de stal geweest, de dag ervoor is er bij mn instructeur ingebroken en konden ze ontsnappen door een witte auto die aangescheurd kwam waar ze in sprongen
en laatst stond diezelfde witte auto WEER op mn inrit, heb alleen nog niet gemerkt dat ze weer in stal zijn geweest, ze hebben de vorige x gezien dat er geen waardevolle spullen liggen, waarom zijn ze dan een 2e keer hier gekomen?
en ze rijden dan ook weer om heelmt huis heen en bekijken ons complete hekwerk etc
ook zag ik de dag nadat die auto er dus de vorige keer stond, iemand over het weidepad lopen van mn buren, die man bekeek ons weiland, die van de buren en die van de achterburen, mn directe buren wonen er nit meer, via hun huis is hij op t weidepad gekomen, dat huis staat nml leeg.
kenteken begint met JB, iig de laatste keer dat ie hier stond, verder is het wrsch een oud type mercedes....
echt te erg voor woorden dat ze deze keer dus ook een paard hebben mishandeld...