Citaat:Op 2001-12-11 11:55, schreef Margreet:
Ik betrap mezelf erop dat ik wel eens op m'n paard zit te bellen tijdens een buitenrit ofzoVrij decadent!
Ik vind dat niet decadent maar stom!!! Dat je dat ding hij je hebt voor buiten is logisch, maar bellen op je paard? DAT is nou net zo erg als roken op je paard en minstens net zo aso om te zien!

Vrij decadent!
Gelukkig is dat nu niet meer.
. Ik vind het heel onprettig om gebeld te worden als ik onderweg ben, zeker met het paard want dan wil ik lekker genieten en niet bellen. Maar ook in de supermarkt of op straat bel ik alleen als het echt nodig is en dat komt niet vaak voor.

.
-en zijn die geen rekening houden met de ruiter. Even afgezien van het feit dat ik vind dat je van niet paardenmensen niet kunt verachten dat ze begrijpen wat de gevaren zijn, geef je door te roken of bellen op je paard de indruk dat alles ten alle tijde onder controle is. Met andere woorden er woorden tegenstrijdige signalen afgegeven. Iedereen moet rekening houden met de reacties van paarden, maar bellen en roken kan wel? Hoe kun je van een niet-paardenmens verwachten als die mensen ziet roken en bellen te paard, dat ze rekening met je houden? Je geeft toch zelf aan dat je gewoon op een "fiets"zit daarmee? Bovendien ben je bestuurder, dus is het ronduit gevaarlijk om met andere dingen bezig e zijn, ZEKER gezien het feit dat een paard GEEN fiets is en dus onberekenbaar kan zijn. Dus al die mensen die vinden dat bellen en roken te paard moet kunnen, moeten maar niet meer mopperen over medeweggebruikers. Of is het zo dat anderen alleen rekening moeten houden als het JOU uitkomt. Zet je een speciale kleur cap op of zo om aan te geven dat er nu wel opgelet moet worden? Daarom vind ik bellen te paard ABSOLUUT niet decadent(ik vind mobiel bellen sowieso nie decadent) maar eerder ondoordacht en ronduit stom!