Hiermee zeg ik overigens niet dat jij dat niet zou doen.....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
callippo schreef:Kaartjes voor MR zijn belachelijk duur, vind ik dan.
32,50 voor een avondje...
Voor dat bedrag zit je zelfs incl reiskosten op de equitana en kun je ook een 1-uurs show van hem zien. (en dan heb je alles ook wel gezien)
MR kan inderdaad goed met publiek overweg, maar naar wat ik heb gezien (show en video's) met paarden een stuk minder...
wat de een leuk vind hoeft de ander niks te vinden, maar op deze manier krijg je de pagina,s ook wel gevult.

Fellor schreef:En maar roepen dat ie zo graag wil dat iedereen het gaat doen omdat ie zich zo met die paarden verbonden voelt.... (Vind zijn methode verder goed hoor.)
Fellor schreef:Het gezeik over MR is inmiddels wel bekend denk ik, maar ook een andere kant: laat je ook niet meeslepen door te tegenstanders...Oordeel zelf..
1 ding kan toch niemand ontkennen en dat si dat deze man ervoor heeft gezorgd dat heel veel mensen nu op een betere manier met hun paarden omgaan en gezeik over dat ei commercieel zou zijn...la me nie lachen...kijk even naar parelli met zijn starterspakketen voor boven de 200 euro. En maar roepen dat ie zo graag wil dat iedereen het gaat doen omdat ie zich zo met die paarden verbonden voelt.... (Vind zijn methode verder goed hoor.)
.
.