Lindsjah schreef:Maar ze worden er wel op afgerekend, en als je dat niet erg vind tja lekker laten doen zo.Sommige mensen rijden niet voor een 'mooi plaatje', maar voor hun plezier!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tody schreef:Het is vast goedbedoeld advies, maar niet voor iedereen haalbaar......
Soms moet je het doen met wat je hebt, en als dat nog steeds voor allebei leuk is...
Ach, waarom dan ook niet!
Succes!
Rachke schreef:Oeps sorry, indd het was niet boos bedoeld.
Maar is het indd waar dat je 24 bent???? Dat betekend dan dat je tussen de paarden moet starten he???? Heb je je dat gerealiseerd???? Nee sorry, maar dat gaat dan toch echt te ver om dan nog wedstrijden te starten.
xtwisterx schreef:Ik ga met Sammie mee.![]()
Natuurlijk is het zo dat je je niks van anderen aan moet trekken, het zijn hun zaken niet.
Maar kom op zeg, je bent 24 jaar. Alsjeblieft zeg, ga VD of de aangespannen sport doen met je shet.
xtwisterx schreef:Maar kom op zeg, je bent 24 jaar. Alsjeblieft zeg, ga VD of de aangespannen sport doen met je shet.
Rachke schreef:Een shet is er niet oorspronkelijk voor gefokt om dressuur te lopen!
Karin schreef:Typisch is dat toch, dat anderen vinden dat zij moeten bepalen wat jij wel en niet met je paard mag doen. Het gaat er toch om dat paard en ruiter allebei plezier hebben in wat ze doen?
Aniekie, succes met je Shet in de M1 en probeer je zo weinig mogelijk aan te trekken van dit soort opmerkingen. Je weet waar je voor rijdt - iig niet voor een ander.
Quellian schreef:Mag ik mijn mening geven...? Ik vind het niet zielig, wel enorm voor schut. Moet ik ook heel eerlijk zeggen dat ik wel onwijs zou lachen als ik een Shet op wedstrijden tegen zou komen...
Voor de rest: je hebt wel lef