fijn een paard wat het dak van dichtbij wil zien

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LadyFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 00:09

Scheve mond dan ben je niet blij nee

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 00:41

Sohee...

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 02:06

Jeetje, ik zou daar nooit zonder cap én bodyprotector op rijden ... of eigenlijk, het liefst helemaal niet. Tong uitsteken Vind het wel griezelig hoor. Zelfs al gaat het bijna altijd goed, het hoeft maar één keer mis te gaan ...

Citaat:
Ik ben niet bang nee, maar wel voorzichtig want als ik het niet vertrouw, kap ik het ook af. Maar je voeld wel wanneer het menens word denk ik
Als ik je goed begrijp vind je het op deze foto dus nog niet menens, maar je kan voordat het daadwerkelijk gebeurt toch niet weten hoe ver hij omhoog komt? Ik moet er bij deze foto namelijk niet aan denken dat hij nóg stijler zou staan, want dan kan je denk ik trekken wat je wil en nog steeds onder het paard terecht komen.

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 10:36

Ik zou daar dus niet opstappen zeg! Doet hij dat vaker? Dan zal het zeker een keer verkeerd aflopen zeg.
Ik kende een paard dat zich met opzet opnam en achterover liet vallen, dit heeft hij met een gebroken nek en dus de dood moeten bekopen. Gelukkig zat er niemand op op dat moment.

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 10:49

jeetje, de pony van me zus heeft dat 1 keer gedaan toen iemand anders erop zat en die zijn toen ook achterover geklapt..... en wat je zegt het was voor beiden niet fijn

loutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 10:54

levensgevaarlijk...

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 11:19

loutjuh schreef:
levensgevaarlijk...

Zeker weten.. Flikt hij dit nu nog of niet??
Ik zou er zeker wel een bodyprotector en een cap bij opdoen..Ook als het op film moet... Scheelt je miss wat blessures als je er wel naast klapt Scheve mond

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 11:24

obelix schreef:
Zeker weten.. Flikt hij dit nu nog of niet??
Ik zou er zeker wel een bodyprotector en een cap bij opdoen..Ook als het op film moet... Scheelt je miss wat blessures als je er wel naast klapt Scheve mond

Ik geloof dat degene die dit paard traint zelf de nodige ervaring heeft dus redelijk kan inschatten wanneer het wel of niet meer gaat.... Lachen

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 11:25

Tja, als je er zelf maar om kunt lachen....

"ons schatje" noemt ze m dan ook nog....ik hoop dat dat sarcastisch bedoeld is Haha!

__Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 11:26

Tjee, dat is wel een flinke hoogte zeg..Scheve mond

Kitten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 11:45

Die stond bij mij allang op de nominatie voor de " gehakt (ballen) dag" Ziek

Maw, wordt het niet hoog tijd dat die dingen er onder vandaan komen, voor hij van jullie gehakt maakt.(en dan hopen dat hij weer normaal kan gaan doen)

Sorry hoor, maar dit is geen normaal gedrag, zeker als dit de laatste dagen al vaker is voorgekomen, volgens mij hebben jullie een levensgevaarlijk dominantie probleem hier.
Ik zou hem zo snel mogelijk laten castreren en daarna hulp zoeken bij iemand die dit recht kan zetten.

Hier moet je niet zelf mee blijven rommelen, want als ik de foto's zo bekijk, heb je deze strijd al dik verloren.

mickydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 11:45

OMG , dat is wel heel eng wat ie op die foto's doet. Doet hij dat vaker ? Ik zou er echt niet zonder enige bescherming op stappen

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 12:25

Getsie zou niets voor mij wezen zo'n paard brrr. Veel succes met het paard.

beautyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 12:33

dit is echt levensgevaarlijk en ik spreek uit ervaring
een vriendin van mijn moeder is zo eens onder haar hengst in gevalleen
kheb ook een tijdje op zo'n paard van mensen gereden maar kben ermee gestopt omdat het veels te gevaarlijk is

ik zou het zo niet verder riskeren en idd hulp zoeken als ie dit vaker doet

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 12:40

Volgens mij IS zij de professionele hulp... er staat iig in haar profiel dat ze een handels-en africhtingsstal heeft...

Zij liever dan ik Knipoog

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 13:32

Heel cliché, maar als je weet dat je paard zo bezig kan zijn, dan doe je toch minimaal een cap op en met een beetje verstand een BP aan.
Je hebt toch een eigen bedrijf en ik neem aan dat je daarmee nog jaaaren door wilt gaan.

Ik probeer je niet te betuttelen ofzo, maar ik heb geen zin in nóg een overleden mensje dit jaar.....

Kobus17

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 13:50

PFfffoeiii. Bloos!
Heb zelf ook ooit zo'n paard gehad, die heb ik na 2 jaar weg gedaan, was toch niet van plan om te verongelukken. Haha!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 13:58

Weet je wat ik schattig vind?

Een paard wat gewoon lekker met alle vier de benen op de grond blijft Haha!

Omdat het goed afgelopen is klan ik zeggen dat het een gaaf gezicht is, vooral de tweede foto. je vriend die het paard aan het beklimmen is, valt mee dat hij er niet zo gewoon afgegleden is Haha!

Maar net zo afgezaagd als de rest: Ik zou toch iets van bescherming omdoen, je hebt er naar ik lees zelf ook al ervaring mee....dan zal je toch wel iets beter moeten weten toch?

Lautjuh123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 14:09

Jezus Scheve mond
Die staat gewoon verticaal *slik..gelukkig is het "goed" afgelopen!

Marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 14:11

Ik kan dit ook niet echt schattig noemen hoor!

Ga er dan ook van uit dat het sarcastisch bedoeld is. Ik heb je profiel gezien en je zult gezien je ervaring inderdaad wel weten waar je mee bezig bent, maar toch...

Dit is levensgevaarlijk, mijn vriendin heeft net als jij in je profiel schrijft vorig jaar onder haar paard gelegen toen het paard achterover klapte, wat niet eens haar eigen schuld was, paard schrok komt omhoog en klapt om, vriendin op haar rug in het zand en zag vervolgens haar paard naar beneden komen en op haar landen! Dat heeft ze echt tenauwernood na kunnen vertellen, 600 kilo paard met zadel in je middenrif/buikstreek is meestal genoeg om heel de boel te laten klappen van binnen.

De artsen zijn heel lang aan het opereren geweest en ze heeft een hele tijd tussen hemel en aarde gezweefd. Achteraf zei de chirurg dat ze geluk heeft gehad omdat ze nogal klein en mager is, was ze wat dikker geweest dan was het boeltje van binnen uit elkaar gespat!

Je kunt nooit zeggen "dat gebeurt mij niet" ongeacht hoeveel ervaring je hebt. Persoonlijk vind ik het daarom ook erg dom om op een dergelijk paard waarvan je weet dat hij dit soort gedrag vertoont te klimmen zonder veiligheidscap en bodyprotector, aangezien jullie ook je eigen bedrijf hebben hangt er nogal wat vanaf!!

Veel succes met de africhting en koppie koppie gebruiken hoor, je gezondheid is heel veel waard.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 14:16

Liever jij dan ik met zo'n paard levensgevaarlijk.
(al ziet de foto er wel stoer uit!)

kipsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 14:39

jeetje, wat een beest!
volgende keer zou ik een zakje water meenemen, die kan je dan op z`n hoofd laten knappen, misschien dat het helpt???? Verward Verward of een ei. Verward

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 14:47

Kyaralover schreef:
OMG Nagelbijten / Gniffelen
Dat ziet er niet echt prettig uit zegmaar... Scheve mond
MAar goed dat er niks is gebeurd verder want als je de foto's zo ziet zou je echt denken dat ze achterover gaan klappen.

ja idd, vooral die 2e foto, hoe heb je die foto kunnen maken joh?

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 14:48

kipsie schreef:
jeetje, wat een beest!
volgende keer zou ik een zakje water meenemen, die kan je dan op z`n hoofd laten knappen, misschien dat het helpt???? Verward Verward of een ei. Verward

huh? Oohw een straf ofzo

kipsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 14:59

ja zoiets, ik heb er wel eens van gehoord, maar of het helpt weet ik niet.