zelfs reactie op straat...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 23:03

in je profiel zie ik dat je 39 kg bent.. dan kan je er echt nog wel op hoor! wees maar niet bang daar voor!!

misschien kun je wat minder gaan rijden en af en toe eens gaan mennen, longeren, wandelen, spelletjes, los springen (laag hindernisje) weet ik veel wat.. is ook leuk hoor!! vooral mennen is echt 100 keer zo leuk als het lijkt! eerst leek mennen mij ook niks, maar ik heb het een paar keer gedaan en het is echt geweldig leuk!

Heid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 09:50

Wat sneu! Kun je niet ergens een weilandje met stallking huren? Lekker goedkoop en je kunt er misschien een nieuwe bijkopen. Verder zou ik me er niet te veel van aantrekken hoor. Mensen roepen heel snel. Ze roepen zelfs al als ik met Bas langs de weg rij en hij niet van mij mag grazen met z´n bit in. Dus wat dat betreft... ze roepen om de stomste dingen dus lekker laten roepen. En mennen schijnt inderdaad leuk te zijn...

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 10:26

Wat kost zo'n pony nu helemaal in onderhoud? Kun je hem niet ergens goedkoop stallen waar hij fijn op de wei kan staan? Als ik hoor dat hij door zijn benen is gegaan lijkt het inderdaad niet slim om er nog op te rijden. Kun je niet op iemand anders pony rijden?

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 13:07

39 kilo!!!!!!!! jij kan echt nog makkelijk op Beer rijden.

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-01 19:04

Nou, mijn vader wilt niet meer dan 3 pony's, en als er een 4e pony komt kan ik dat zelf ook niet onderhouden. Het gewicht is ook geen probleem, maar het gaat op de lengte van mij.... Mennen... ik zal eens kijken. moet ik wel een karretje vinden enzo... Ik heb wel eens gehoord dat Beer wel voor een kar kan... Dus das al goed!! Lachen Maar rijden, da wil ik gewoon het aller liefst Scheve mond\

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 21:00

Dan neem je toch een bijrijdpaardje ofzo? Als Beer zo oud is hoeft hij toch niet elke dag bereden te worden? Lachen

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 21:55

Fout, Felice, juist oudere paarden moet je elke dag rijden, of in ieder geval uitgebreid mee wandelen. Hoe meer beweging hoe beter, des te langer blijven ze soepel en dus gezond. Gaaaaaan met Beertje dus, desnoods als de brandweer, hoe meer hoe beter.

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-01 22:18

okeeej, bedankt iedereen!