germie schreef:Er staat: 'Je blauwe rijjasje is definitief naar het leger des Heils overgeheveld.'
Heb nog steeds een zwart jasje, maar rij dan ook al heel lang geen wedstrijden meer.
Citaat:'Onder je sporen-die net als het bit niet van koperkleur mogen zijn- doe je laarsbeschermers'
Bit en sporen zijn zilverkleurig
Alleen rij ik niet met laarsbeschermers, ik draag niet eens laarzen. Ik doe die sporen meteen over mijn schoenen/jophurs.Citaat:'je draagt een hoedje of veiligheidshelm van Pikeur'.
Horka.
Citaat:'Dat paard doe je een hoofdstel an dat goudrandjes heeft. De frontriem is niet van strass, maar is een gouden kettinkje. Het gelpad laat je in de kast, dat heb je vervangen door een schapenbont vachtje of een zadeldekje in dekbedmodel, eventuleel met extra kussenstjes voor betere drukverdeling.'
Geen hoodstel met gouden randjes, wel met gouden sluitingen. En een frontriem met strass, normaal sjabrak.
Maar goed, het is een algemeen bekend feit dat ik niet modieus ben...

... 

) mijn pony draagt geen transportbeschermers en we hebben een trailer en geen vrachtwagen
Jammer dat als zij eindelijk onder het zadel is het waarschijnlijk weer uit is, maar ach dan verkoop ik haar toch gewoon?