Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
...en de box zelf is enorm groot en hoog zodat hij wel de ruimte heeft te stappen in zijn box. Op zondagmiddag gaan we aan de wandel aan de hand en dan lekker grazen langs de weg...dan loopt ie te knorren van plezier, en zo hoop ik dat mijn paard genoeg variatie heeft iedere dag....en de bosritten natuurlijk die er weer aan komen nu mijn vriend van zijn blessure af is.
)

Natuurlijk niet zo gezellig, een natte paddock zonder gezelschap!
. Helaas heeft niet iedereen dat geluk. Mijn vorige paarden waren niet anders dan de stal gewend en ik heb nooit het idee gehad dat ze echt iets te kort kwamen (ook al vond ik het jammer dat we weiloos door het leven moesten). Nu heb ik o.a. een tinker en als het regent smeekt hij om alsjeblieft binnen te mogen. Dan staat mijn sobere, winterharde paard zachtjes te hinniken bij het hek
Ondanks het feit dat we een schuilstal in de wei hebben.
maar ondertussen rijd hun paard met een stramme weggedrukte rug en heeft ie mok maar dat snappen ze niet en doet hij drie dagen niks en dan mag hij zondag vijf uur het bos in en komt hij terug op stal krijgt hij geen deken want dat heeft hij neit nodig - hoest proest...