wat zal dat als een klap zijn aangekomen, dacht je met KS al het ergste te hebben, heb je ineens iets wat een nog groter probleem is, ik weet maar al te goed hoe dat voelt...over het afkeuren, ik heb contact met mn verzekering opgenomen, en die betalen me uit zodra ik van Utrecht op paioer heb staan dat hij ongeschikt is om nog bereden te worden, dankeert de verzekering(amev-hippo) 90% uit van het bedrag waar hij voor is verzekerd, en voor 800 euro kan ik hem dan terugkopen
utrecht was gisteren errug snel met hun conclusie dat Q niet meer geschikt was om op te rijden, dus wellicht kunnen ze Fitz ook zo gemakkelijk afkeuren. weet niet hoe je verzekerd bent? Q alleen voor ongeschiktheid voor de sport door ongeval of ziekte, en als hij doodgaat keren ze ook uit. 'gelukkig' nu met de ataxie ook, desje met spat&hko wilden ze niet voor uitkeren

heel erg veel sterkte gewenst
ik hoop dat ze voor fitz nog zoveel kunnen doen dat hij iig nog lekker bij je in de wei kan staan, met manuele therapie heb ik zowel voor mezelf als voor Q erg goede ervaringen