Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Renske20 schreef:Q heeft afgelopen 2 jaar verschillende valpartijen gehad tijdens zn gespeel&gesteiger in de wei(ook vermeld in utrecht trouwens) en heeft 2x vastgelegen in zn stal, warvan 1x een halve avond op zn rug gelegen....
is DA bijgeweest en heeft niet kreupel gelopen daardoor
maar als er een zenuw knel zit, en harrie hoevers kraakt een paard zou het toch weer goed moeten zijn? zn ruggewervels zaten errug vast en wat scheef, na 2x harrie hoevers erbij is zn rug nu ongevoelig op de wervels, alleen nog stijve spieren...
machie schreef:renske, ik weet wat je doormaakt! Jij weet dat mijn Baloe ook ataxie heeft, en ook Baoe heeft zn goede en minder goede momenten, maar door juiste training kan Baloe nog lekker buitenrijden! Gewoon lange lijnen in het bos, en zoals ik Q ken, moet hem dat ook lukken! Maar ook jij weet dat hoe minder spieren, hoe erger dat ataxie, dus misschien omdat hij van de zomer stil gestaan heeft, heeft hij minder bespiering en is hij slapper... Maar hoe iig met alles wat je met hem doet, er altijd rekening mee dat hij ataxtisch is! En doe alles dus met rust, nooit zomaar in 1 keer omtrekken, dat kan hij (misschien) niet aan....
Al blijf ik het raar vinden, nu altaxie, terwijl hij al vaker getest is...
Sterkte, en ik bel je vanaaf wel ff