Mijn droompaard??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 19:12

Citaat:
Op 2001-12-05 11:42, schreef imker:
Citaat:
Op 2001-12-05 10:25, schreef Prisca:
Hee klinkt leuk ??

Even een tip: maare Zuidhorn is geen makkelijk bloed dus test hem goed uit. Ze zijn wel goede springers maar ze kunnen een eigen willetje.

Daar ben ik het dus NIET mee eens. Ik heb zelf een Amor, en iedereen zegt: BahBah, Amor heeft geen goed karakter en is moeilijk. Nou, ik merk er niets van. Je kan een peuter op zijn rug zetten en meneer zet geen stap verkeerd.
Ga gewoon, en verkijk je niet op afstamming. Soms doet dat meer kwaad dan goed. Kijk naar het paard, naar zijn bouw en vooral naar zijn oog. Kijkt hij "zacht" of "hard" uit zijn ogen, wat straalt hij uit.
Dit zeg ik, omdat ik hiermee ervaring heb. Zag een prachtige merrie, mooie papier, maar later bleek, een karakter van helemaal niks. Handelaar zei, oh mevrouwtje, prachtig papier, stermerrie hier en daar keur preferent dressuur blablabla. Ik koop het paardje en zet het thuis neer. Bleek dat ze het paard gespoten hadden en ik na een week met een geschifte knol opgescheept zat.Je ziet maar, papier zegt niks en goed opletten!!!!!!

ik heb ook een paard met amor bloed (opa) en die is ook super braaf!!!!!!!!!! ik heb er bij aankoop wel goed op gelet, maar niks te merken. wel staat er bij ons een paard op de manege met 3x amor! das wel te merken, maar je weet nooit zeker of het daardoor komt..........

heel veel suc6 met je toekomstige paardje!

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-01 19:50

Dank jullie wel! Ik ga trouwens alleen bij die Burggraafmerrie kijken. Die andere mensen konden niet. Ik neem de digicam mee, dus foto's en verslag komen erna! Party!!

Monica

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 19:53

o leuk!!!!van die foto's dan he Haha!

Metellica

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 23:35

Veel plezier en nu maar hopen dat jij je droompaardje ga vinden
Liefs Tamaar

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-01 23:03

O, morgen ga ik al!! Heb er echt zin in!! Party!! Party!! Party!! Heel misschien gaan we morgenochtend nog een springwedstrijd van die merrie bekijken, maar dat is alleen als ik nog een mailtje terug krijg. Heb er nl net pas in verstuurd! Schijnheilig *LOL*

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 23:22

Leuk zeg!
Ik ga morgen ook voor een paardje kijken!
Marco polo bloed is erg leuk. Had mijn vorige paard ook. En dat was een toppaardje Lovers

Succes! Ik zal voor je duimen hoor! Party!!

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-01 23:24

Thanks! En ik duim voor jou! Party!!