) de nodige knuffels van de achterblijvers
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Echt weer een strakke Banish-actie

Sonja schreef::))![]()
Echt weer een strakke Banish-actie
![]()
![]()
Kan me voorstellen dat je die lieve eigenwijze flapdrol mist Jouke.
Mocht je een keertje een weekeinde in de buurt van Banish willen doorbrengen, dan mag je gerust hier in de logeerkamer hoor. Tenminste, Twente is ook weer niet ZO groot, dus waarschijnlijk woon ik wel in zijn buurt nu. Geef 'm maar een dikke zoen op die stoute snoet van 'm!
gijsenkim"]
ik zal jullie enorm missen............... gewoon omdat het net even anders was en daarnaast heel leerzaam. Daarnaast vind ik Banish het paard een bijzonder typetje, absoluut geen makkelijk menneke...... paard met chineze gebruiksaanwijzing.........![]()
![]()
ik kon altijd wel om zijn trukjes lachen.
[/quote]
Banish heeft met rijden misschien een gebruiksaanwijzing, maar zo in de omgang vind ik hem betrouwbaar en gemakkelijk. Hij heeft rust in zich, en ik hoop dat hij die over weet te brengen op zijn nieuwe jaarlingvriendin. Ze plakken al aardig aan elkaar, die 2. Nu staan ze voor het eerst bij paddy en iones in de wei, maar ze staan apart, Banish en de jaarling, en Padyd en iones. Paddy jaagt ze iedere keer weg namelijk. Ze zijn van de week ook al samen op stap gegaan en ik dacht zelfs een moment dat ze gestolen waren, todat ik zag dat het draad op de grond lag. De shetlanderhengst van de buren had namelijk de boel op stelten gezet bij ons, hij was zijn weiland uitgekomen en naar de buren gegaan. toen we ze vonden kwamen ze bedaard aangewandeld van "hoi, jullie ook hier?" Daarna durfde ik ze niet meer in de wei te doen maar in de bak aan de voorkant van het huis. MAar daar is niks te grazen. we hebben de afrastering dus wat aangepast en nu staan ze vandaag voor het eerst weer in de wei. Verder is Banish hier de grootste smeerlap op stal. Hij poept waar hij staat en verspreid het heel zijn stal door. Maar misschien wordt dat beter als hij wat meer thuis is.[quote="banish schreef:Ja, lachen jullie maar!
Ik had hem nog wel zo ingefluisterd om zich te gedragen.
Blijkbaar verstaat hij daar wat anders onder dan ik bedoelde.
Maar misschein (lees: misschien) kunnen we er over een paar dagen om lachen....
Voorlopig zit Desiree met een kapot getrapt grasveld.....
Ik geniet in ieder geval nog wél na hoor ook al zit ik flink verkouden thuis
Niet dat dat door die buitenrit komt hoor
)